חברת "הפניקס" משדרגת את השירות למבוטחי הרכב שלה ומשיקה אפליקציה מיוחדת, "מהרגע הראשון". האפליקציה מסייעת למבוטחים במקרה של תאונת דרכים לתעד באופן יעיל, פשוט ומהיר את פרטי הרכב הנפגע ורכב צד ג' ממכשיר הטלפון הנייד, ולשלוח אותם למוקד שירות "מהרגע הראשון" להמשך הטיפול בתביעה.
האפליקציה משמשת למעשה טופס "תיעוד לתאונה" באמצעותו יוכל המבוטח למלא באופן מסודר ותמציתי את כל הפרטים הרלוונטיים הנדרשים. המבוטח יוכל לשמור את הפרטים, ליצור קשר עם המוקד באמצעות כפתור חיוג מהיר או לשלוח את הפרטים להמשך טיפול המוקד ישירות ממכשיר הטלפון הנייד. נציגי המוקד ישובו למבוטח בתוך דקות אחדות על-מנת להמשיך את תהליך הטיפול בתביעה.
בנוסף, תכלול האפליקציה מידע על פריסת "המוסכים שבאחריות", איתור שמאים ושירותי גרירה. המבוטח יוכל לחפש את השירות המבוקש לפי אזור גיאוגרפי, לקבל רשימת תוצאות ממוינות לפי מרחק ממקום התאונה, וליצור קשר טלפוני מיידי עם בחירתו בלחיצה ישירה.
לדברי גלית בן שמחון, סמנכ"ל השיווק בחברת הפניקס, "תאונת דרכים מכל סוג שהוא היא סיטואציה רגישה ולא פשוטה במיוחד בעת ההתרחשות. האפליקציה החדשה נותנת מענה ישיר ומהיר לממשק מול חברת הביטוח, דבר המהווה שדרוג משמעותי לשירות לקהל מבוטחינו. אנו נמצאים בעידן בו הטכנולוגיה מלווה אותנו בשגרת היום יום. כעת היא תלווה אותנו גם בשעת חירום".