בצילומי סרט הפרסום החדש של רשת הקוסמטיקה והבישום "אפריל", נוגעת רשת אפריל בנושא מעמד האישה בחברה הישראלית.
במסגרת הפרסומת אסתי מחכה לאוטובוס, שחולף על פניה ופותח לה את הדלת האחורית. אסתי עולה ורואה כי מאחור יושבות רק נשים, היא מחליטה לצעוד בביטחון לקדמת האוטובוס, שם יושבים רק גברים. אסתי מתיישבת באחד המושבים, הקדמיים בחיוך ובביטחון. תהיי גאה להיות אישה!
תקציב הפרסום- 5 מיליון שקל.
הסיסמא המובילה את הקמפיין - "תהי גאה להיות אישה".
הקמפיין עולה היום למשך כחודש וישודר בערוצים 2, 10 ועיתונות.
משרד הפרסום- אדלר חומסקי & ורשבסקי.