חברת נירלט תציב בשלב הראשון למעלה מ -50 עמדות מכירה, בפריסה ארצית. העמדות כוללות את מגוון המוצרים של החברה, סרטוני הסברה על מגוון מוצרים המיועדים לקהל הפרטי והמקצועי וסרטוני הדרכה ליישום מוצרים דקורטיביים דוגמת צבע טיח ואפקט הקטיפה.
בנוסף מכילה העמדה דוגמאות מוחשיות לקו המוצרים הדקורטיביים של נירלט לעיצוב הבית, כגון: קריסטל BRUSH, צבע טיח, אפקט הקטיפה, סדרת נירלט KIDS ועוד, הדוגמאות מאפשרות ללקוח לראות בצורה ברורה ומוחשית את הטקסטורות והגוונים של המוצרים השונים. כמו-כן בכל עמדה תוצב במת מכירה המציעה באופן נגיש את מגוון המוצרים וממנה ניתן לבחור את המוצר המבוקש.
לדברי אירית גילן, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בנירלט: "נירלט ממשיכה להוביל את שוק הצבע בחדשנות ומקצועיות. עמדות המכירה הדיגטליות הינן חלק ממהלך אסטרטגי שיווקי, שנועד להפוך את עולם הצבע לברור, פשוט ונגיש יותר עבור הלקוח, לאפשר לו להכיר את מבחר המוצרים וללמוד בקלות כיצד ליישם מוצרים דקורטיביים לעיצוב הבית".
לאחרונה השיקה נירלט אנציקלופדיה אינטרנטית לעולם הצבע בערוץ YOU-TUBE , הכוללת למעלה מ 120 סרטונים המעניקים מידע והשראה וניתן למצוא בה מושגי יסוד, הגדרות, הסברים על שימוש במוצרים ודרכי עבודה, טיפים, הדרכות בנושאי אפקטים דקורטיביים ואף הסברים על עולם הצבע התעשייתי, המוגשים בצורה בהירה ומקצועית ע"י צוות המומחים של חברת נירלט.
נירלט הינה חברת הצבע המתקדמת בישראל, המובילה בחדשנות, איכות ושירות בשוק מוצרי הצבע והאיטום, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום צבעי הבנייה וצבעי האבקות.
נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים וחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. המוצרים משווקים לשוק הישראלי ולמדינות רבות ברחבי העולם.
בנוסף, מציעה נירלט במרכז השיירות את מגוון המוצרים הרחב של נירלט, ומעניק ייעוץ והדרכה לקהל המבקרים איך לעצב את הבית בצבע. המרכז ממוקם בקומת האדריכלים בדיזיין סנטר בבני ברק.