חברת התוכן והשיווק 3points גייסה לתפקיד מנהלת התוכן הראשית של החברה את אילה הורביץ, עד לאחרונה עורכת ערוץ ה-IT של אתר "כלכליסט". הורביץ היא בעלת ניסיון רב בעיתונות המודפסת והאלקטרונית, ושימשה בעבר כרכזת המדורים וכעורכת בדסק החדשות של "כלכליסט", וכן כעורכת וכתבת בערוצי הכלכלה והתיירות ב-nrg
מעריב. במסגרת תפקידה ב-3points, תהיה אחראית על כלל פעילות התוכן של החברה כלפי לקוחותיה, ניהול והפעלה של צוותי תוכן ובניית אסטרטגיית תוכן עבור כל לקוח ולקוח.
לאחרונה מונה גם אמיר כידן, לשעבר עורך באתר גלובס ועורך "שוק ההון" של מעריב, לתפקיד מנהל לקוחות ופיתוח עסקי של 3points. מהחברה נמסר כי המינויים האחרונים בוצעו במסגרת התרחבות פעילויות החברה, הן בתחום האינטרנט והן בתחום הסלולר.
3points הוקמה לפני חמש שנים על-ידי צחר רותם, אף הוא איש תקשורת לשעבר (הארץ, "רדיו ללא הפסקה", "
ידיעות תקשורת") ונחשבת לחלוצה בתחום התוכן והשיווק באינטרנט בישראל. בין לקוחות החברה נמנים בנק
מזרחי טפחות, המועצה לישראל יפה, סולגאר, החברה למתנ"סים, ONE Design Center, מרכז המועצות האזוריות, משרד התמ"ת ועוד. החברה מונה כיום 10 עובדים שכירים ובנוסף מספר רב של עורכי תוכן פרילאנסרים, רבים מהם עיתונאים לשעבר.
באחרונה הקימה 3points מאגר מומחי תוכן באינטרנט, המאפשר לכל אחד להירשם אליו ולקבל הצעות עבודה בתחומי עיסוקו. לדברי רותם, "חלק ניכר מהפונים למאגר שלנו הם אנשי תקשורת בעבר ובהווה שהבינו כי זה הזמן לעשות שינוי. קצב הצמיחה שלנו מלמד כי תחום התוכן הוא המשמעותי ביותר כיום בזירת האינטרנט. הבחירה שלנו להציב בראש הפירמידה עיתונאים לשעבר היא הבחירה הטבעית: התוכן הוא המסר שלנו ורק מי שמבין וחי את הזירה הזו באינטרנט יכול להוביל להצלחה אמיתית של לקוחותיו – לטווח הארוך".