משרד יחסי הציבור המתמחה בעיקר בפוליטיקה וצרכנות הכריז על עבודה משותפת עם רשת המזרונאים והתיקה ביותר בשוק המזרנים, מעל ארבעים שנה בתחום כבר.
המזרונאים נחשבים כרשת סולידית המוכרת מותגים מוכרים ובטוחים לקהל צרכנים נאמן החוזר אל הרשת פעם אחרי פעם.
בקמפיין הזה הרשת החליטה לעשות משהו שונה לחלוטין, בעצה עם מנכ"ל Martins מר מרטין בוקס, החליטה הרשת לגייס לשורותיה את אחד האורטופדים הבכירים ביותר בישראל, העובד כרגע בניהול מחלקה בבית החולים וולפסון.
המטרה של המזרונאים יחד עם ד"ר קזנסקי היא להוביל קו מזרנים חדשני שיורכב במיוחד על-פי הדרישות של האורטופד הבכיר, שיבנה את המפרט הנכון ביותר והמלא ביותר לבניית מזרן שיפחית את בעיות הגב למינימום האפשרי, כזה שיאפשר לאנשים בריאים לר לסבול מנזק ולאנשים שסובלים מבעיות גב, לישון שנת לילה רגועה ובטוחה.
מרטין בוק שידוע כאחד המומחים הגדולים בישראל לייעוץ תקשורתי יוביל את השיווק של המהלך מול כלי התקשורת במטרה להפוך את קו המזרנים של ד'ר קזנסקי למזרן הנמכר ביותר ישראל. המזרן יהיה בחנויות לקראת סוף חג הפסח.
לאתר החברה-
כניסה