דנונה ממתגת את קניון עזריאלי.
שטראוס ממשיכה בפיתוח מותג דנונה תחת הקונפסט: "הכל מתחיל מבפנים", אשר ילווה את המותג בשנים הבאות. המהלך השיווקי מרחיב את הקונספט של דנונה מבריאות לתפיסת חיים בריאה, על-ידי הוספת מימד רגשי, שמאחוריו עומדת תפיסת חיים, על פיה הרגשה טובה מתחילה מבפנים. כמו כן המהלך מחזק ומדגיש את עוצמותיו של המותג - בריאות, איכות ואמינות ומייצג תפיסת עולם המאגדת בתוכה מערכת ערכים כוללת של תפיסת חיים, טבעיות, אינטימיות ושקט פנימי.
במסגרת מהלך זה דנונה ממתגת את קניון עזריאלי באמצעות כרזה תלויה מכיפת הקניון ועד הקומה הראשונה. דנונה היא החברה הראשונה המפרסמת בתוך קניון עזריאלי. עד היום פורסמו בתוך הקניון רק חנויות הפועלות בתוך הקניון.