פרסום יהושוע TBWA קיבל את תקציב הפרסום של מגזין VIEW.
התקציב השנתי נאמד בכ-מיליון ש"ח.
הגיליון הראשון של מגזין VIEW, שיצא לשוק בימים אלה, מופץ ב- 80,000 עותקים. במסגרת שיתוף פעולה בין המגזין לסלקום יופצו 30,000 מגזינים בנקודות השירות והמכירה של סלקום.
משרד הפרסום יהושוע TBWA , קיבל את תקציב הפרסום של VIEW, ירחון חדש מבית "ידיעות תקשורת", הנאמד בכ-מיליון ש"ח, לשנת 2003-2004.
המגזין החדש פונה לקהל צעיר (עד גיל 25), והינו הראשון מסוגו בישראל. View מתמקד בפלח שוק שלא זכה עד כה להתייחסות ממוקדת על מדף המגזינים המקומי, ועוסק בעולם התוכן של צעירים - אופנה, מוזיקה, לילה ובילויים, סקס, אלכוהול, קולנוע וטלויזייה, אינטרנט ועוד - בהגשה קצבית, מפתיעה וטרנדית.
הגיליון הראשון של המגזין, שיצא לשוק בימים אלה, יופץ ב- 80,000 עותקים לכל רחבי הארץ. במסגרת שיתוף פעולה בין המגזין לחברת סלקום יופצו 30,000 מגזינים ע"י נקודות השירות והמכירה של סלקום.
מידיעות תקשורת נמסר, שהירחון התקבל באהדה רבה אצל המפרסמים והוכיח מעל לכל ספק שהנישה שאליה פונה המגזין, צעירים עד גיל 25, פנויה ומבוקשת. המטרה היא ליצור מותג חדש וחזק בקרב הצעירים, כפי שנעשה בעולם השיווק בארץ ובעולם עם מותגים הנבנים במיוחד עבור הקהל הצעיר ומביאים מוטיבים מעולם התוכן והערכים שלו.
עוד נמסר, שכבר עכשיו יש ביקוש עצום למגזין אצל קהל היעד.
הקונספט מאחורי מגזין view עולה בקנה אחד עם המגמה בארץ ובעולם, הרואה בצעירים פלח שוק נחשק בעל הרגלי צריכה, בילוי וסגנון חיים ייחודיים ומובהקים. פניה מוצלחת לקהל זה כרוכה בגיבוש שפה תקשורתית וחזותית שונה מהמקובל, המקבילה לשפה המלווה את עולמם.
המגזין החדש כולל 132 עמודי כרומו ויופץ אחת לחודש ב- 80 אלף עותקים, בנקודות המכירה של "ידיעות אחרונות" ברחבי הארץ. מחיר המגזין 15 ₪.