אוויה מכריזה על הצעד הבא בטכנולוגיית שירות הלקוחות עם השקת מוצרים חדשים ומתקדמים מסדרת CEM -Customer Experience Interaction Management, המותאמים לניהול הדור החדש של טכנולוגיית שירות לקוחות. המוצרים החדשים מאפשרים לחברות לשרת מספר גדול יותר של לקוחות, במספר רב יותר של ערוצים, תוך כדי תיאום בין לקוחות, סוכנויות ומנהלים.
מוצרים אלו מהווים את אסטרטגיית הדור הבא של טכנולוגיית Contact Center של אוויה, בכך שמרחיבים את גבולותיהם מעבר לשירות הלקוחות המסורתי למתן מענה גם לסניפים, קמעונאים, עובדים מרחוק וסביבת back-office ומסייעים בהשגת גישה כוללת ליצירת חווית לקוח איכותית, מקיפה ומבודלת. מגוון המוצרים יסייע לחברות להשיג איזון לצורך הגברת רווחים וצמצום עלויות ולשפר את חוויית הלקוח בכל אינטראקציה ובכל נקודת מגע, כולל מענה לאתגרים כגון: המספר הגבוה של מתודות ושירותים, הזמינים עבור שיתוף הלקוח והפחתת הסבלנות מצד הלקוחות כלפי שירות לא מספק.
אוויה מוסיפה את המוצרים הבאים לסל מוצרי Customer Experience Interaction Management:
סלולאר: פתרון Avaya Customer Connections Mobile מאפשר ניווט קל בתפריטים המשתנים של הטלפון החכם. בנוסף, מאפשר הפתרון הדרכה עצמית, מונחית שאלות ומשימות. במידה ונדרש סיוע מקצועי נוסף, מוצעת ללקוח אפשרות להמתין למומחה או לבקש שיחה חוזרת במועד הנוח ללקוח. כל המידע שנמסר על-ידי הלקוח נשמר מתחילת התהליך למשך כל האינטראקציה עם הלקוח, לחוויית שירות זורמת שתמנע מהלקוח את הצורך לחזור על מידע.
מדיה חברתית: פתרון Social Media Manager מספק אפשרות יעילה וקלה יותר לניהול מדיה חברתית במוקדי שירות. הפתרון מציע תמיכה עבור שפות נוספות, ואינטגרציה עם אתרי מדיה חברתית נוספים כולל, התראות Google, RSS ויוטיוב, נוסף על פייסבוק וטוויטר.
וידאו באינטרנט - אוויה מסייעת להנגיש את יכולת הוידאו והופכת אותה למהירה ועשירה יותר באמצעות פתרון .Avaya One Touch Videoבנוסף, מאפשר הפתרון להעשיר ולהאיץ את השיתופיות עם הלקוח לשיפור מערכת היחסים עם הלקוח. באמצעות שיבוץ קישור פשוט בדף האינטרנט או במייל, ניתן לייצר שיתופיות קולית או בוידאו בין סוכנויות, מומחים או מועסקים ארגוניים אחרים ומשתמשי קצה מחוץ לארגון, בעלי גישה מכל התקן המחובר לאינטרנט באמצעות דפדפן.
אופטימיזציית ניתוב: משפרת ומפשטת ביצועים, תוך הקטנת עלויות חומרה, שדרוג ותחזוקה. הגרסה החדשה של Call Center Elite 6.2 מאפשרת להכפיל את כמות השיחות בכל פרק זמן נתון, לעומת גרסאות קודמות של המוצר. בנוסף, הטלפונים החדשים של אוויה מסוג 96x1 נתפרו במיוחד לפי צרכיהם של מרכזי שירות ומאפשרים גישה מהירה למאפיינים נפוצים של מרכזי השירות. חברות יכולות לרכוש את מכשירי הטלפון החדשים בתקן H.323 ובהמשך להמירם לנקודות קצה מסוג SIP לפי הצורך.
הפתרונות החדשים של Avaya Customer Experience Management, מתאפשרים באמצעות פלטפורמת Avaya Aura® המספקת ארכיטקטורה גמישה ומרכזית, באמצעותה יכולות חברות להשיג תמיכה במספר מיקומים ביחס עלות תועלת משתלם, כולל במיקומים רחוקים ובמשרדים ביתיים, בניהול זורם ופשוט. מוצרי Avaya Customer Experience Management נתמכים גם על-ידי Avaya CS1000 בסביבה בלתי תלויה או באינטגרציה עם Avaya Aura.
אוויה מציעה שירותים רציפים ומקצועיים של ייעוץ ותמיכה שיכולים לסייע ללקוחות לתכנן, לעצב, ליישם ולתפעל את פתרונות Customer Experience Interaction Management. שירותים אלו יסיעו ללקוחות להשיג מטרות עסקיות באמצעות טכנולוגיה, תהליכים עסקיים ואנשים ולאפשר אימוץ מהיר יותר של הפתרונות וביצועים אופטימאליים.