חברת קומטק, מקבוצת מלם-תים, נבחרה על-ידי חברת הביטוח כלל להטמיע פתרון לשינוע והפצת מידע באופן מאובטח בין הארגון לספקיו וללקוחותיו בזכות מוצר הדגל שלה – מערכת Infobay. חברת קומטק, מוותיקי בתי התוכנה בארץ, מתמחה בהובלת פרויקטים חדשניים בתחום התוכנה ובאספקת שירותי כוח אדם של מומחים טכנולוגיים. מערכת Infobay מבית קומטק - המבוססת על ענן פרטי - מספקת פתרון תשתיתי מקיף לניהול, הפצה, שיתוף ושינוע מידע מאובטח ורגיש בתוך הארגון ומחוצה לו. המערכת מאפשרת למשתמשיה גישה קלה ומהירה למידע בכל זמן ומכול מקום, ללא צורך בהתקנה או הדפסה. בנוסף לחסכון הרב בעלויות, מתאפשרת שליטה וריכוז בכל אמצעי ההפצה וקבלת המידע מול קהל משתמשי המידע החיצונים לחברה.
באמצעות מערכת Infobay - פרי פיתוח ישראלי (כחול לבן) –נוצרות ומנוהלות קהילות סגורות עבור משתמשים קבועים של חברת כלל. בין משתמשי המערכת ניתן למנות את מבטחי המשנה בחו"ל (הזקוקים למידע מאובטח מדי יום), סוכנים, שמאים עורכי דין וכדומה. הפצת המידע נעשית באופן מאובטח לחברי הקהילה, שיכולים למשוך את המידע הנשמר בתיבות הדואר האישיות המאובטחות (כספות) שלהם במערכת. המשתמשים יכולים לשלוח את המידע חזרה לתיבות אישיות של עובדי הארגון ולמערכות התפעוליות בארגון.
השימוש במערכת מתבצע באמצעות דפדפן בלבד, ומבטל את הצורך בהתקנת אפליקציה ייחודית בתחנות המשתמשים. בנוסף, המערכת תומכת בשליחת קבצי מידע גדולים ורגישים באופן מאובטח ומבוקר, מהארגון למשתמשים מזדמנים (משתמשים שאינם רשומים), דוגמת לקוחות החברה. הנמענים יכולים לפתוח את הקבצים בעזרת קישור, המתקבל לתיבת המייל האישית בליווי סיסמה חד פעמית, הנשלחת אל הטלפון הנייד.
רפי שלזינגר, סמנכ"ל פיתוח ופרויקטים בקומטק, קבוצת מלם-תים: "מערכת Infobay משרתת כיום חברות מהמובילות בארץ. הדגש במערכת הנו על נוחות השימוש, תמיכה בריבוי משתמשים וזאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע. חברת כלל ראתה פרויקט זה, כפרויקט דגל והציבה סט דרישות מאתגר הנותן מענה לשירות ללקוחותיה וסוכניה. מערכת Infobay נתנה את המענה הטוב ביותר ונבחרה מבין כלל המתחרים להוביל מהלך אסטרטגי זה". ההטמעה של מערכת Infobay בחברת כלל מצטרפת לשורה של לקוחות גדולים בארץ, העושים שימוש במערכת, ביניהם: נמלי ישראל, דואר ישראל - iPost, שירותי בריאות כללית ועוד.
חיים אינגר, CTO ומנהל תחום תפעול וטכנולוגיה בכלל ביטוח: "כלל חברה ביטוח מתעדכנת באופן שוטף בהתפתחויות הטכנולוגיות בתחומי התוכנה והחומרה, על-מנת לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר. לחברת קומטק קשר הדוק עם חברות הביטוח וניסיון רב שנים בפעילותן. מערכת Infobay נמצאה כמועמדת המתאימה ביותר למימוש צורכי החברה".