בעקבות המיזוג המוצלח עם אפיניונס אתר הקניות דילטיים משדרג את שירותיו ויקרא מעתה Shopping.com.
דילטיים אתר הקניות החמישי בגודלו בעולם, בעל מאגר הנתונים הרחב המסייע למיליוני קונים לבצע החלטות חכמות בעת קניות מוצרים באינטרנט, מרחיב את שירותיו ואת מגוון המוצרים.
בעקבות המיזוג המוצלח בין דילטיים לאפיניונס, אשר הביא ליצירת מאגר נתונים רחב, דילטיים אתר הקניות החמישי בגודלו בעולם, מרחיב את שירותיו ויקרא מעתה Shopping.com.
במסגרת הרחבת השירותים לצרכן יוגדל מגוון המוצרים המוצגים באתר בעוד למעלה ממיליון, כך למשל יוצגו באתר למעלה מ-370,000 סוגים של מוצרי הלבשה שונים. בנוסף, נעשה שדרוג משמעותי בעיצוב האתר, וזאת על מנת לספק ללקוח חווית קניות נוחה, פשוטה ויעילה.
האתר המורחב, המסייע למיליוני קונים לבצע החלטות חכמות בעת קניות מוצרים באינטרנט, הוא אתר הקניות היחיד הכולל יותר מ-1.5 מיליון ביקורות צרכנים ומחירים של למעלה מחמישה מיליון מוצרים ביותר מ-3,000 חנויות.
דן ציפורין מנכ"ל shopping.com מסר כי תחום הקניות באינטרנט באמצעות השוואת מחירים התמקד עד כה במוצרים אלקטרוניים בעיקר בשל הקלות בה ניתן להשוות בין המוצרים. ציפורין ציין כי כעת ישנה מגמה של התרחבות לתחומים נוספים כגון ריהוט והלבשה שבהם צריך להגדיר מחדש קריטריונים של איכות.
לאחרונה פורסמה בעיתון הניו-יורק טיימס חוות דעתה של האנליסטית קרי א. ג'ונסון מחברת המחקר פורסטר שאמרה כי אתרי קניות אשר ירחיבו את תחום עיסוקם מעבר למוצרי אלקטרוניקה יוכלו להפוך לרווחיים יותר. ג'ונסון ציינה עוד כי ישנה חשיבות רבה בתחום השוואת המחירים למותג חזק וידוע אשר יגביר את מודעות הציבור לאתרים מתחום זה, ולשירותים שהם מספקים.