|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

Cal משיקה תוכנית הטבות חדשה

חברת Calמשיקה את "סוף שבוע קל", תוכנית ההטבות החדשה ללקוחותיה. התוכנית מבוססת על מגוון הטבות לבילוי במהלך סוף השבוע, מתוך למידה כי הצרכן הישראלי מגביר הוצאותיו בתחום זה ב-25% במהלך חמישי-שישי-שבת
14/08/2012  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: תקשורת דן אורן  |    |  תגובות
סוף שבוע קל [סטודיו כאל ]

ממחקרי שוק שערכה Cal באמצעות מכון המחקר פאנלס, למדה Cal את הצרכים המשתנים של הלקוח ויצרה את קונספט "סוף השבוע". באמצעותו, יוצרת Cal בידול בעולם ההטבות הניתנות על גבי כרטיס האשראי, ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות מפעילויות סוף השבוע באופן חסכוני, קל ופשוט למימוש.

ממצאים שעלו מסקרי דעת הקהל מצביעים על כך שהצרכנים "דוחים" את זמן הבילוי עם הילדים, בן/בת הזוג והחברים לסוף השבוע. כמחצית מהישראלים (49%) מעדיפים לבלות בסוף השבוע. 44% מכלל המשיבים משלבים בסוף השבוע בילוי זוגי ומשפחתי. 61% מעדיפים לקבל הטבה מסוג 1+1 בענף בתי הקפה.

סקר נוסף שערך מכון גיאוקרטוגרפיה במיוחד עבור Cal כרטיסי אשראי, שנועד לבחון את הרגלי הבילוי והיקף ההוצאה על בילוי בקרב זוגות ומשפחות בישראל, מראה:

  • 45% מקרב מי שנשואים או חיים עם בן זוג נוהגים להוציא עבור בילוי זוגי עד 300 ש"ח.
  • הסכום הממוצע עבור בילוי מסוג זה בקרב כלל האוכלוסיה עומד על 266 ש"ח.
  • 30% מקרב בעלי המשפחות נוהגים להוציא בין 300 ל-600 ש"ח עבור בילויים משפחתיים, כאשר הסכום הממוצע בקרב כלל בעלי המשפחות באוכלוסיה עומד על 404 ש"ח.
  • 53% מהנשאלים השיבו כי להטבות והנחות השפעה גבוהה או בינונית על בחירת מקום הבילוי. רק 37% השיבו כי הטבות והנחות משפיעות במידה מועטה בעת בחירת מקום הבילוי.

עיקרי התוכנית

תוכנית ההטבות, "סוף שבוע קל", מציעה ללקוחות ליהנות בסוף שבוע אחד מהטבות 1+1 בכל תחומי הבילוי והפנאי:

  • 1+1 מתנה על מופעי בידור ותרבות (הופעות מוזיקה בקיסריה, מופעי סטנד אפ, הצגות תיאטרון, מחול ועוד). לדוגמה: אייל גולן בקיסריה, רמי פורטיס בברל'ה מיוזיק קלאב, הראל סקעת, שלישיית מה קשור, שלום אסייג ומיקי גבע, יעקב כהן, רד בנד ועוד. הצגות בהבימה: "לא ביום ולא בלילה","ביקור הגברת הזקנה" ועוד. תיאטרון בית לסין: "מקסי ואני", "מלאכת החיים" ועוד.

וגם:

  • 1+1 מתנה על ארוחות בוקר או קפה ומאפה (ברשת קפה ג'ו ובבתי קפה נוספים ברחבי הארץ).לדוגמה: קפה ג'ו ברחבי הארץ, אידל'ה ביסטרו בנהריה, מסעדת ג'עוני בראש פינה ועוד מגוון בתי קפה ברחבי הארץ.

וגם:

  • 1+1 מתנה ב-60 אטרקציות ברחבי הארץ. לדוגמה: אשקלונה, בית חלומותי, גן החיות בחיפה, חמי טבריה, חוף צמח, ימית 2000, לונה גל, לונה פארק, מדעטק בחיפה, מיני ישראל, מצפה עזריאלי, סופרלנד, עיר המלכים באילת, פארק הקופים ועוד.

וגם:

  • 1+1 מתנה ביותר מ-90 הצגות ילדים בפריסה ארצית. לדוגמה: סבא טוביה, רינת גבאי, יובל המבולבל, דוד חיים ועוד.
בנוסף:
  • לקוחות Cal יוכלו לצבור נקודות במסלול "הנוסע המתמיד של אל על"וגם ליהנות מתוכנית ההטבות החדשה (גם נקודות אל-על וגם הטבות)! ללא הגבלה ואילוץ בבחירת מסלול.
  • הלקוחות ימשיכו ליהנות מהנחות קבועות ב-6,200 בתי עסק ברחבי הארץ(במסגרת מועדון Cal אקסטרה - פירוט בתי העסק באתר Cal).
  • ההטבות בתוכנית ניתנות לכל לקוח בכפוף לביצוע עסקות בסך 1,500 ש"ח בחודש בלבד, בכלל כרטיסי Cal שברשותו.
  • התוכנית מיועדת לכלל לקוחות Cal, בכלל מועדוני החברים, כולל לקוחות דיינרס.

אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק של Cal אמר: "תוכנית הנאמנות החדשה של Cal עונה על הצורך הצרכני לבלות בסופי שבוע ונוחה מאד למימוש. בפיתוח התוכנית, התחשבנו בשלושה מרכיבים עיקריים; הראשון הוא העלייה הניכרת בהוצאה בענפי בילוי ופנאי בימי סוף השבוע, השני, הרצון להעניק לצרכן תועלת כלכלית שתאפשר לו למקסם את תקציב הבילוי הקבוע שלו, והשלישי - שמירה על דיאלוג שקוף, ברור וקל עם לקוחותינו, דיאלוג אותו אנו בונים מזה חצי שנה כמילות הסלוגן שלנו 'עושים את זה קל'".

איך נהנים מהתוכנית?

Cal הקימה אתר אינטרנט ייעודי בכתובת www.cal-weekend.co.il אשר מרכז בתוכו את כל ההטבות של בילוי בסוף השבוע, והלקוח יוכל באמצעותו לתכנן את בילויי סוף השבוע שלו ביתר קלות (על-ידי הזמנת רכישת כרטיסים למופעים, הצגות ילדים, אטרקציות, ארוחת בוקר / קפה ומאפה).

תוכנית הנאמנות "סוף שבוע קל" תחליף את התוכנית "Cal לקנות נכון" שנוסדה ב-2007 עם ביטול שיטת הנקודות, לראשונה, בשוק האשראי הישראלי, על-ידי חברת Cal.

השפה התקשורתית

תוכנית ההטבות החדשה– "סוף שבוע קל", נותנת מענה לתובנה שסוגיית הבילוי בסוף השבוע מעסיקה מאד את הצרכנים. יצירת פתרון קל, חסכוני ופשוט לצרכן עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה התקשורתית של Cal– "עושים את זה קל".

השקת התוכנית תלווה בקמפיין טלוויזיה, אותו מובילים השחקנים יעל שרוני ומולי שולמן. הקמפיין "כל סוף שבוע זה קל" יעלה ב-1/8/12 באמצעות משרד הפרסום "יהושע TBWA", במקביל לקמפיין אינטרנט באמצעות גורני אינטראקטיב.העלות הכוללת של המהלך הפרסומי עומדת על כ-11 מיליון ש"ח.

הקמפיין הראשון בסדרת הקמפיינים הינו סרט השקה כללי, בו, יופיעו זוג (השחקנים יעל שרוני ומולי שולמן) המגיעים להצגת סוף השנה שהילדים מעלים בבית הספר.

בהצגה, הילדים מעלים את הדילמה של ההורים "מה עושים בסוף השבוע" וחושפים עד כמה זה לא קל למצוא בכל סוף שבוע פעילות משפחתית או זוגית חדשה.

ההורים (שרוני ושולמן) שבתחילת הסרט התגאו מאד בילדיהם שמעלים מופע, מוצאים עצמם מובכים מחשיפת הסצנה ה"ביתית" אל מול הקהל, בעוד יתר הצופים 'בוכים מצחוק'.

לאחר סרטון ההשקה, יעלו ארבעה סרטוני תוכן, המתארים את ארבעת עולמות הבילוי והפנאי, בהן הלקוח יכול ליהנות מהטבות של 1+1 בכל סוף שבוע.

תאריך:  14/08/2012   |   עודכן:  14/08/2012
תקשורת דן אורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
Cal משיקה תוכנית הטבות חדשה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה כי חברת שארפ (Sharp) אימצה את זרימת התכנון Cadence® Encounter® RTL-to-GDSII במטרה לפתח חיישני תמונה מסוג CMOS עם זמן סבב (TAT) מהיר פי שניים בהשוואה לזרימה הדיגיטלית הקודמת. בנוסף לקיצור זמן היציאה לשוק, מדווחת שארפ על איכות גבוהה יותר של התזמון, השטח והפרודוקטיביות.
14/08/2012  |  מוטי שוימר  |   הודעות כלליות
בארגון 'לב מלכה' מדווחים כי רוב בריכות השחייה בירושלים, אינן נגישות לנכים, על-אף הדרישה בחוק. בחודשים האחרונים ערכו בארגון 'לב מלכה'- המטפל בחולי סרטן, מספר מחנות נופש, לילדים ונערים, המרותקים לכיסאות גלגלים, בשל כך חיפשה הנהלת הארגון, מקומות בירושלים שבהם ישנן בריכות עם נגישות לנכים, בכדי שהילדים והנערים החולים, יוכלו ליהנות ולשכוח מהמחלה אייתה הם מתמודדים במהלך כל ימות השנה, אך למרבה הצער, לא הצליחו למצוא כמעט אף מקום שכזה.
14/08/2012  |  אבי יוספי  |   הודעות כלליות
30 צעירים המייצגים קהילות יהודיות מרחבי העולם יתמודדו בתחרות שתתקיים בשני חצאי גמר.
חברת המשקאות טמפו יוצאת במבצעים למותג המים המינרלים האיטלקי והאיכותי סאן בנדטו.
13/08/2012  |  קרן שמיר  |   הודעות כלליות
אחרי החלפת משרדי הפרסום: שפה התקשורתית חדשה לביטוח ישיר, על המהלך הופקד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, והוא מבוסס על סרטי פרסום המשלבים אנימציה עם צילום ראליסטי. יופיעו בו דמויות אנימציה של צמד יונים, בתוך עולם ריאליסטי, ויוצגו בו סיטואציות ביטוחיות קומיות. את היונים ידבבו כוכבי "ארץ נהדרת", טל פרידמן ואלי פיניש. שפה זו בעצם מחליפה את סדרת סרטי הפרסום בהם כיכבו זמרים מוכרים – שפה בה השתמשה החברה במשך מספר שנים.
13/08/2012  |  עדי אדרי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il