|
סושי בהפתעה [צילום: דרור כץ]
|
|
|
|
|
רשת הסושיה, רשת הסושי המהיר הראשונה בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין שיווקי בפייסבוק - "סושי בהפתעה". הקמפיין מאפשר ללקוחות הרשת, החברים בדף הפייסבוק של 'הסושיה', לבחור את רול הסושי המועדף עליהם מידי חודש. הרול שיזכה למרב הקולות, יימכר בהנחה במהלך אותו החודש.
קמפיין "סושי בהפתעה" מצטרף לשורת חידושים של הרשת, ביניהם השקת אפליקציה של 'הסושיה' בסמארטפונים, המאפשרת למחזיקי איי-פון להזמין משלוחי טייק אווי מהתפריט המגוון של הרשת. את האפליקציה ניתן להוריד דרך App Store.
ניתן להזמין משלוחים בטלפון כוכבית 9969, באתר הסושיה:
www.hasushia.com, או באמצעות האפליקציה החדשה.
המזמינים משלוחים באמצעות האתר של הסושיה או האפליקציה ייהנו מ-5% הנחה.