חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של Salesforce.com הבינלאומית בישראל, סיימה בהצלחה הטמעת מערכת CRM מבוססת Salesforce.com.
Outbrain, ברשימת הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2012 מונה בין לקוחותיו ענקיות מדיה בארה"ב, באירופה וכן אתרי האינטרנט הגדולים בישראל. המערכת של Selsforce.com, מבוססת ענן, נבחרה על-מנת להתאים לפעילותה הייחודית של Outbrain במכירות ובשירות לארגונים מסוגים שונים: אתרי תוכן, מפרסמים ומותגים.
גלעד דה פריס, סמנכ"ל אסטרטגיה בחברת Outbrain, אומר: "כארגון גלובאלי בתחום מתפתח, היינו צריכים להתאים את חוויית ה-CRM לתהליך העבודה הייחודי לנו. ServiceWise סייעה בידינו להימנע מטעויות עיצוב וליישם את Salesforce באופן חלק ובמינימום מאמץ, בכל רחבי הארגון".
עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אומרת: "ההטמעה המוצלחת ב-OutBrain נבעה במידה רבה משני גורמים חשובים: הטמעה בעזרת גורמי מפתח מובילים בתהליך היישום, והיכולת שלנו לנצל את הגמישות הגבוהה של Salesforce CRM על-מנת להתאים את מילון המושגים של ה-CRM למושגים העסקיים שרלוונטיים לחברה תוך התחשבות בייחודיות הגיאוגרפית של כל אזור פעילות עיקרי בחברה".
אודות OutBrain Outbrain (
www.outbrain.com) המספקת את הפתרון המוביל לגילוי תוכן, שמה לה למטרה לסייע לקוראים אונליין למצוא את התוכן המעניין ביותר עבורם, ועל-ידי כך גם מאפשרת למפרסמים ולאתרים להגיע לקהל בעל רמת מעורבות גבוהה עם התוכן הנקרא. בעזרת שימוש בקישורים המותאמים אישית לקורא, אאוטבריין ממליצה על תוכן במעל ל-700 אתרי פרימיום בעולם, כולל CNN, Fox News, Hearst, Rolling Stone, US Weekly, MSNBC. המלצות קריאה באתר מסוים מגדילות את התעבורה בו, מייצרות עבור האתר הכנסה נוספת כאשר מפנות לתוכן של צד שלישי ומאפשרות למפרסמים להפיץ את התכנים השיווקיים שלהם. אאוטבריין מותקנת כיום על יותר מ-90 אלף אתרים בעולם, ביניהם אתרי התוכן המובילים בישראל, ומייצרת יותר מ-50 מיליארד המלצות תוכן בחודש. החברה הוקמה ב-2006 ופועלת ממטה החברה בניו-יורק ומ-15 משרדים נוספים בארה"ב, אירופה, ישראל, אוסטרליה ואסיה.
אודות ServiceWise חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, אשר מייצגת בישראל את החברה הבינלאומית Salesforce.com, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 90,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של Service-Wise:
www.service-wise.com אתר הבית של SalesForce:
[קישור]