בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
המצב הכלכלי משפיע גם על משלוחי מנות
|
סקר שנערך ע"י עמותת "חסדי נעמי" בנושא מנהג משלוחי מנות לחג פורים קובע שבשל המצב הכלכלי הקשה לקראת חג הפורים הקרוב, כ-10% מהישראלים שנוהגים לשלוח משלוחי מנות מדי שנה יורידו את עלות משלוחי המנות בין 30%-50% לעומת השנה הקודמת, וכ-2% יאלצו השנה לראשונה לא לשלוח משלוחי מנות בשל מצבם הכלכלי. 28% מהישראלים שנוהגים לשלוח משלוחי מנות ציינו שעלות משלוח המנות השנה כ-50 ש"ח, ירידה של 37% לעומת שנת 2011. 25% מהישראלים יוציאו כ-200 ש"ח ומעלה על משלוחי מנות לחג. לשאלה מה מקור המנהג של שליחת משלוחי מנות בפורים, 20% מהציבור לא יודע, וכ-3% ציינו שהסיבה לשליחת משלוחי מנות היא שבשושן הביאה היו הרבה אוזני המן והיהודים ולא היה מה לעשות איתם, אז הכינו חבילות איש לרעהו. סקר שנערך ע"י עמותת "חסדי נעמי" , שהינה מהעמותות הגדולות בישראל לסיוע באספקת חבילות מון לנצרכים , באמצעות מכון יפעת\ מותגים. במדגם ארצי של 500 מרואיינים בנושא מנהג משלוחי המנות לקראת חג פורים קובע שהמצב הכלכלי הקשה ישפיע על כ-10% מהישראלים שנוהגים לשלוח משלוחי מנות שציינו שיקצצו בתקציב משלוחי המנות בין 30%-50% לעומת השנה הקודמת, כאשר 2% ציינו שיאלצו לראשונה השנה לא לשלוח משלוחי מנות בשל מצבם הכלכלי. בולטת התופעה שהרבה יותר נשים ( 3.1% ) לעומת גברים ( 1.2% ) אין באפשרותם לשלוח משלוחי מנות, רוב הגדול של הישראלים שציינו שהשנה אין באפשרותם לשלוח משלוחי מנות הינם תושבי ירושלים ( 6.3% ). ובקרב אלו שימשיכו לשלוח משלוחי מנות אך עם מוצרים זולים יותר- הרוב הינם תושבי הדרום ( 13.6% ). מהסקר עולה שכ-58% מכלל האוכלוסיה נוהגים לשלוח משלוחי מנות לקראת פורים, כאשר בקרב תושבי ירושלים 73% ובקרב תושבי גוש דן 53%, בקרב תושבי הצפון 55%, ובקרב תושבי הדרום 61%. בנושא כמה כסף הישראלים מוציאים על משלוח מנות- 28% ציינו עד 50 ש"ח , 26% בין 50-100 ש"ח , 14% בין 100-150 ש"ח , 7% בין 150-200 ש"ח , ו25% מעל 200 ש"ח. בקרב הישראלים שציינו שההוצאה על משלוח מנות הינה עד 50 ש"ח - נשים 31% לעומת גברים 24%, לעומת אלה שציינו שההוצאה על משלוח מנות מעל 200 ש"ח, הגברים 31% והנשים 22%. לשאלה מהו המקור המנהג של שליחת משלוח מנות בפורים , 68% ציינו שמדובר במצווה הקשורה למגילת אסתר, 8% ציינו שבשל העובדה שליהודים בשושן הבירה לא היה מה לאכול הם אספו אוכל ונהגו לשלוח אותו לאלה שלא היה להן, 2% ציינו שלאחר תלייתו של המן פשטו היהודים על ביתו וחילקו את המזון שהיה בביתו לעניין, 2.5% ציינו כי בשושן הבירה , היו הרבה אוזני המן ולא היה מה לעשות איתם, אז הכינו חבילות איש לרעהו, ו20% לא יודעים את מקור המנהג.
|
תאריך:
|
21/02/2013
|
|
|
עודכן:
|
21/02/2013
|
|
עדי וילדר
|
המצב הכלכלי משפיע גם על משלוחי מנות
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
חושבים טוב
|
24/02/13 09:58
|
|
אפסון, המובילה העולמית בשוק המקרנים, משיקה ליין חדש של שישה מקרנים רבי עוצמה המיועדים להתקנה קבועה בחללי תצוגה רחבי ידיים. המקרנים, העתירים בתכונות חדשות, אידיאליים לארגונים ולמוסדות להשכלה גבוהה, ומתוכננים להתקנה באודיטוריומים, אולמות להרצאות וחדרי ישיבות גדולים. הדגמים החדשים אף תואמים לעדשות מסדרת Epson EB-G5 – ואידיאלים עבור עסקים המשדרגים את המקרנים המותקנים אצלם.
|
|
|
סרגון נטוורקס (נאסד"ק, תל אביב: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק ה- Backhaul האלחוטי, מכריזה היום כי Bandwidth-PEG האמריקנית תפרוס את פתרון ה- FibeAir IP-20C של סרגון ברשתות שהיא מתקינה ברחבי ארה"ב. PEG בונה ומתפעלת רשתות backhaul LTE/G4 עבור חברות טלקום אמריקניות מובילות. אלו ההזמנות הראשונות של מערכת ה- FibeAir IP-20C שהושקה בסוף שנת 2012 ומתבססת על טכנולוגיית הליבה הכפולה של סרגון.
|
|
|
שלגיות, ברבור שחור, אביר, ליצנים, תינוק, מכשפים וקוסמות, סבתא זפטה, תימנים ומרוקאיים בתלבושות מסורתיות, ועוד תחפושות רבות ומגוונות נראו במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל, שבו הקדימו לחגוג את פורים בערב חגיגי, צבעוני ושמח לצוות ביה"ח. העובדים, כולל חברי ההנהלה, לא חסכו מאמצים והשקיעו בתחפושות שחלקן היו מקוריות ומצחיקות, ואף היו כאלה שלא ניתן היה לזהותם, והם השתעשעו מהניחושים הפרועים שהשמיעו סביבם במטרה לפצח את סודם.
|
|
|
חברת KMS מקבוצת אמן, המפתחת ומספקת את מערכת KMS lighthouse לניהול והפצת ידע במרכזי שירות לקוחות (call centers) זכתה בפרויקט להטמעת מערכת ניהול הידע מהדור החדש שלה, KMS lighthouse 4.0, במוקדי השירות והמכירה של אורנג' מודלובה (Orange Moldova). השותפה העסקית של KMS בפרויקט זה היא חברת Romsym הפעילה ברומניה ומולדובה.
|
|
|
אוניברסיטת תל אביב בחרה בפתרון FlexPod מבוסס שרתי ה- UCS ותקשורת מבית סיסקו, אחסון של NetApp ווירטואליזציה של VMWare להקמת ענן פרטי. ההטמעה והאינטגרציה למערכות האוניברסיטה הקיימות תבוצע ע"י טלדור תקשורת גלאסהאוס.
|
|
|
|