לרגל החלפת שעון הקיץ, שיחזור לחיינו ב-29 למרץ, חב' "שעוני עדי" ערכה בדיקת שוק בנושא מהם האמצעים המסייעים לישראלים להתעורר בבוקר. מהבדיקה עולה שכ-48% מהישראלים מתעוררים באמצעות שעונים מעוררים, 44% מתעוררים באמצעות השעון המעורר בטלפון הסלולארי וכ-8% סומכים על השעון הביולוגי.
השיא במכירות השעונים המעוררים היה עד שנות ה-90, אז היו נמכרים מידי שנה בין 350,000-400,000 שעונים מעוררים מידי שנה. כיום ההערכה הינה שמידי שנה נמכרים בישראל כ-100,000 שעונים מעוררים בלבד.
לרגל הזזת השעון חב' "שעוני עדי" מציעה קולקציית שעוני קיר מגוונת: שעוני הקיר של מותג RHYTHEM, בהדפסי חיות: חברת RHYTHM היפנית, הינה החברה מובילה בתחום שעוני הקיר. שעוני החיות משווקים ב-2 דוגמאות: שעון זברה מפוספס ושעון חברבורות נמר. המחיר: 900 שקלים.
שעוני האורלוגין של "שעוני עדי" - שעוני קיר במראה עתיק,מעוצבים, בעלי מנגנון מכני קפיצי למתיחת מילוי המנגנון פעם אחת בשלושים יום. תיבת השעונים עשויה מעץ איכותי בגובה ממוצע של כ-1.5 מטר. לשעונים אלה מנגנון צלילים המצלצל מידי שעה כאשר כמות הצלצולים מותאמת לשעה (למשך, בשעה אחת- צלצול אחד, בשעה 12:00- שנים עשר צלצולים).
השעונים מעוצבים בעיצוב אופייני לשעוני אורלוגין- נוכחות מרשימה, חלקם עם פיתוחים וחריטות בעץ בצבעוניות אופיינית- צבעי החום הכהים. מחירים: החל מ-1000 שקלים.