מהשוק לקניון דרך האוניברסיטה.
כיצד מתמודדים מנהלי חברות ישראליות עם שיווק קמעונאי מודרני הכולל אלפי נקודות מכירה ושירות הפרושות ברחבי הארץ ומאות אלפי עובדים? כיצד ניתן להגיע ליעילות מקסימלית בעידן של קמעונאות בהיקפי ענק? כיצד עונים לצורך באלפי מנהלים שישמשו בתפקידי מפתח ברשתות השיווק ובנקודות המכירה ויספקו רמה גבוהה של שירות ללקוחות?
ל.ה.ב - לימודי הכשרה בניהול של הפקולטה בניהול באוניברסיטת תל-אביב, פותחת את שנת הלימודים תשס"ד עם קורס חדש המיועד למנהלים מרשתות השיווק, שיעסוק בשיווק הקמעונאי ויציג את ההתפתחויות החדישות ביותר בארץ ובעולם של מערכים קמעונאיים.
הקורס הנקרא "מהשוק לקניון - ניהול רשתות שיווק קמעונאיות" נועד לטפל בנקודת המפגש הקריטית הנוצרת בין הפירמה לבין הצרכן ובני ביתו ומשלב בין תיאוריות עדכניות לבין עבודה מעשית של ניתוח ותכנון מערכים קמעונאיים במקומות העבודה של המשתתפים, סיורים ועוד.
הקורס יכלול 10 מפגשים שבועיים (החל מה- 5 בנובמבר) וישתתפו בו מרצים שונים מן הפקולטה ומרצים אורחים - מנהלים בכירים מענף הקמעונאות. בין המרצים הללו: מהפקולטה לניהול - פרופ' יעקב הורניק, מר איציק להב, ד"ר ברק ליבאי, ד"ר מאיר קרלינסקי ועוד. כמו כן, דורון אנגל - סמנכ"ל מפעל הפיס, יעקב גינצבורג - מנכ"ל קלאב מרקט, עמי סגיס - מנכ"ל גרנית הכרמל, איציק צאיג - סמנכ"ל אוסם, גבי רוטר - מנכ"ל קסטרו ועוד...
אודות ל.ה.ב
ל.ה.ב - לימודי הכשרה בניהול
www.lahav.ac.il)), הוקמה לפני כ- 35 שנים במטרה להכשיר מנהלים בהיבטי ניהול מגוונים, והינה המסגרת המובילה בארץ להכשרת מנהלים מועסקים. ל.ה.ב עם כ- 200 מרצים קבועים ואורחים, רובם ככולם אנשי אקדמיה ומשק בולטים, היא חלק בלתי נפרד מהפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א אשר דורגה בשנת 2002 במקום השלישי בין בתי הספר למינהל עסקים באירופה.