קמור רכב בחרה במשרד הפרסום בריקמן לנהל את תקציב הפרסום שלה המטפל במותגי מכוניות ואופנועי BMW על כל דגמיהם. במסגרת ניהול תקציב הפרסום יטפל משרד בריקמן בהחדרה לארץ של מכונית המיני החדשה, בסדרה 3 המחודשת ובסדרה 7 החדשה שהינה המכונית המשוכללת והמתקדמת ביותר בעולם.
גדעון בריקמן, אמר, כי פרסום בריקמן מברכים את קמור רכב על בחירתם, וכי תקציב BMW, שהינו אחד מהמותגים מובילים בארץ ובעולם מהווה למשרד בריקמן הן אתגר גדול והן תוספת מכובדת וחשובה למאגר הלקוחות של המשרד ובהם: שופרסל, יורוקום, הד-ארצי, סאני, קרביץ, דנקנר השקעות, שכון עובדים, נעמן פורצלן, צומת ספרים ומבטחים.
עוד הוסיף גדעון בריקמן, כי בכוונת משרד פרסום בריקמן להעניק טיפול ייחודי וליווי צמוד לקמור רכב בהחדרת מגוון הרכבים המובילים בעולם.
צביקה זימרמן, מנכ"ל קמור רכב אמר, כי קודם הבחירה בפרסום בריקמן נתקבלה החלטה עקרונית של הנהלת BMW בישראל להעברת התקציב למשרד בינוני בעל יכולות קריאטיביות ופוטנציאל גידול משותף.