בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
רשת מסעדות ההמבורגר BBB ממתגת מחדש את "עולם הילדים" בכל מסעדות הרשת בשיתוף פעולה עם "מוגובי" - מותג הילדים הווירטואלי המוביל בישראל
רשת מסעדות ההמבורגר הגדולה בישראל – BBB, יוצאת במיתוג מחדש משותף של "עולם הילדים" יחד עם "מוגובי", מותג הילדים הוירטואלי ממשפחת וואלה. שיתוף הפעולה הוא חלק מפעילות הרשת ליצירת החוויה המשפחתית וחווית הילדים ברשת. רשת BBB בחרה דווקא ב"מוגובי" להוביל את עולם הילדים של הרשת בגלל ערכי המותג וההקפדה על תכנים איכותיים וחינוך לערכים של כבוד ובריאות, אשר הולמים את עולם הערכים של הרשת. במסגרת שיתוף הפעולה, יהנו הילדים המגיעים עם משפחתם למסעדות BBB ברחבי הארץ מפעילות שונות עם דמויות המותג מוגובי, החל מתפריטים משעשעים, משחקים חדשים במסכי הקונספטיק לצד השולחנות, חדרי הילדים אשר יאובזרו בפינות מחשב, דמויות מוגובי ומשחקים שונים וכלה בצ'ופרים שונים בתום הארוחה, הכוללים פריטים וירטואליים יחודיים. בנוסף תפעיל הרשת חבילת "יום הולדת" ממותגת מוגובי. אהובה תורג'מן, מנכ"ל רשת BBB, מציינת כי "שיתוף הפעולה עם מוגובי יוצר ערך מוסף עבור קהל המשפחות והילדים הפוקדים את מסעדות הרשת. שיתוף הפעולה עם המותג 'מוגובי' ייצור את החיבור בין העולם הוירטואלי והמציאותי תוך יצירת חוויה לילדים ולמשפחות. מועדון הלקוחות הייחודי של רשת BBB מאפשר לנו להתאים את החוויה ללקוח, לטפח ולהעניק להורים ולילדים חוויה כוללת במסעדות הרשת". רפי יער, מנכ"ל מוגובי, מציין כי "שיתוף הפעולה עם BBB מאפשר לילדים ליהנות מהכייף ומדמויות מוגובי האהובות גם מחוץ לעולם הוירטואלי, כחלק מחוויה משפחתית במסעדה. שיתוף פעולה זה מרחיב את החיבור בין הפיזי לוירטואלי אותו יצרה מוגובי, שהחל בהשקת שלל מוצרים פיזיים ממותגי מוגובי, כדוגמת בובות, מחזיקי מפתחות ומארזי יצירה".
|
תאריך:
|
01/07/2013
|
|
|
עודכן:
|
01/07/2013
|
|
יניב כהן
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
לילה33
|
3/10/13 16:48
|
|
הפרשה המרכזית של חודש יוני הייתה ללא ספק פרשת ה"פריזמה" – תוכנה שמאפשרת לסוכנויות המודיעין האמריקניות לעקוב אחר הגולשים ברשתות האינטרנט. לפי הפרסומים, סוכנות הביון האמריקנית עוקבת אחרי המשתמשים על-ידי חיבור ישיר לשרתים של חברות כמו מיקרוסופט, יהאו, גוגל, פייסבוק ועוד. השלטונות האמריקנים הודו שקיימת תוכנית כזו, אך הדגישו שמטרתה היא הגנה על האזרחים האמריקנים מפני מבצעי טרור נגד אזרחים או מטרות אמריקניות מסביב לעולם והכחישה שהיא עוקבת אחר הגולשים. גם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, יצא להגנת התוכנית וטען שתוכן שיחות הטלפון או המיילים לא נבדק ללא צו של שופט פדרלי. אך למרות ההצהרות שאלות רבות נותרו פתוחות וגם מה יעלה בגורלו של המדליף אדוארד סנודן שבינתיים נמלט מארה"ב ומחפש מקלט מדיני.
|
|
|
בחמש שנים האחרונות (2008-2013) מספר הסטודנטים הישראלים הפונים ללימודים בארה"ב לתואר MBA נע בין 100-120 סטודנטים, כך על-פי נתוני EducationUSA, מרכז הייעוץ והכוונה לישראלים המעוניינים לצאת ללימודים אקדמאיים בארה"ב, הארגון היחיד הרשמי בישראל הפועל בחסות מחלקת המדינה האמריקנית. נכון להיום, כ-150 ישראלים לומדים לתואר MBA בארה"ב. מוסדות הלימוד המבוקשים ביותר ע" הישראלים הינם: MIT, UCLA / UC Berkeley, סטנפורד, קורנל, דיוק, וורטון, Kelley, קולומביה, NYU, קלוג/Booth. תחומי הלימוד המבוקשים הם קיימות, ייעוץ, מימון ו-IT.
|
|
|
מעל ל-200 מפתחי תוכנה מהחברות והארגונים המובילים בישראל גדשו את אולם הכנסים של מלון דן אכדיה בהרצליה על-מנת להשתתף בכנס המפתחים השנתי השישי של Intel Software וחברת מאגרי תוכנה, מפיצת תוכנות אינטל בישראל.
|
|
|
רובד אחר - הומאז' לפרידה קאלו
|
|
|
מערכת ממוחשבת חדשה תסייע למועמדים בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות לנהל בצורה מסודרת ומתקדמת את קמפיין הבחירות שלהם ואת הקשר עם הבוחרים. המערכת של חברת VRM פותחה על-ידי בלאט-לפידות, שותפת הזהב של Salesforce.com בישראל, ומבוססת על פלטפורמת ה-CRM בענן מבית Salesforce.com אשר שימשה בין השאר את קמפיין נשיא ארה"ב, ברק אובמה, בבחירות האחרונות.
|
|
|
|