משרד הפרסום מקאן אריקסון ירכז את הטיפול בתקציב הפרסום
של סלקום.
חברת סלקום בחרה במשרד מקאן אריקסון כמשרד שירכז את הטיפול בתקציב הפרסום של החברה בשנים הקרובות.
בחודשיים האחרונים - לאחר השלמת גיבוש האסטרטגיה העסקית והשיווקית של החברה - בחנה הנהלת סלקום מספר הצעות של משרדי פרסום, לטיפול בתקציב הפרסום של סלקום.
מנכ"ל סלקום, יצחק פטרבורג, נפגש הבוקר עם יורם באומן, מראשי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שליווה את סלקום מיום הקמתה, והודיע לו על החלטת החברה. פטרבורג הודה לבאומן ולעובדי משרדו על 9 השנים בהן טיפל המשרד בסלקום והיה שותף מלא להפיכתה לחברת הסלולר המובילה בישראל.