חברת יחסי הציבור גוב קרטין עיתונות ותקשורת הקימה מחלקה ליחסי ציבור באינטרנט.
המחלקה החדשה עוסקת במתן שרותי יחסי ציבור ברשת האינטרנט תוך התיחסות אליה כאל מדיה עצמאית המשתלבת במערך יחסי הציבור הכללי של חברות ואירגונים.
במסגרת המחלקה החדשה ניתנים שרותי יחסי ציבור אקטיביים ברשת: העברת מידע חדשותי לאתרי החדשות, יעוץ וסיוע בהקמת אתרים יעודיים, העברת מסרים ישירים ועקיפים לקבוצות דיון ולפורומים מתאימים, ניהול פורומים וכו'.
בנוסף מספקת החברה שרותי ניטור ומעקב אחרי פעילויות ברשת הנוגעות ללקוחותיה. ניטור זה יאפשר, למשל, לזהות בעיות וצרכים (למשל, תלונה שכיחה על מוצר או שרות תלמד איך לשפר אותם).
בימים אלה מנהלת חברת גוב קרטין עיתונות ותקשורת פעילות יחסי ציבור באינטרנט עבור כמה לקוחות וביניהם שרות WOW - פעילות האינטרנט בפס רחב (ADSL) של בזק, בזקנט, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, החברה לשרותי איכות הסביבה, לישכת סוכני ביטוח בישראל ועוד.
את נסיונה בתחום האינטרנט צברה החברה במשך כ-3 שנים בהן שימשה כחברת יחסי הציבור של IOL - חברת האינטרנט של קבוצת הארץ.
האחראי על תחום האינטרנט בחברה, אבי קרטין, אמר כי רוב הגורמים המקצועיים ולקוחותיהם עוסקים ביחסי הציבור המסורתיים מול המדיה המודפסת (עיתונים ומגזינים) והאלקטרונית (רדיו וטלוויזיה). מעטים, אם בכלל, מתייחסים לפעילות יחסי ציבור ברשת האינטרנט. "מנהלים רבים אינם מזהים עדיין את כוחה של הרשת והשפעתה. אנחנו נזהה את צרכי הלקוח והשימוש ברשת לטובת צרכים אלו. לדוגמא מיפוי והשתתפות בקבוצות הדיון היכולות להשפיעה על חברה מסויימת: "לקבוצת דיון חזקה יש את כל המרכיבים של מבנה קבוצתי אחר: יש לה חוקים, נורמות וכללי התנהגות, מאבקי שליטה, איחוד בזמן משבר וכו'. ככל שהמבנה הזה גדל ההשפעה התקשורתית שלו יכולה להיות חזקה יותר ולכן זיהוי משברים דרך קבוצות דיון הוא כלי יעיל מאוד", אומר אבי קרטין.
שרותי יחסי ציבור באינטרנט מתאימים בעיקר לחברות מחשבים, אינטרנט, תקשורת, תרופות ושרותי בריאות, מוצרי צריכה ותעשיות המזון, ארגונים ציבוריים שונים, חברות שרותים ועוד.