מחלבת טרה מעמיקה את ההשקעה בשיווק ע"י טיפול פרטני בנראות נקודות המכירה טרה משקיעה במהלך כ-150,000$.
הניצן הראשון לפעילות הייחודית של החברה: השקת מבנה מסחר חזותי ענק, יחיד במינו בארץ, בסניף חצי חינם בצומת ירקונים, מבנה המשלב קשתות עץ ענקיות, מערכות תאורה ומערכת סאונד.
מחלבת טרה, ממשיכה להתחדש ולהוביל אסטרטגיה חדשה להבלטת הנראות בנקודות המכירה ברחבי הארץ ובייזום פעילויות שיווקיות ייחודיות.
בימים אלה, יוצאת טרה בקמפיין מסחור חזותי רחב היקף בהשקעה של כ-150,000$, באמצעות חברת מיתוס שובל כאשר הניצן הראשון לפעילות - השקת מבנה מסחר חזותי ענק בסניף חצי חינם בצומת ירקונים.
דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה: "טרה ממשיכה להוביל בפעילות ייחודית ויוצאת מהכלל ורואה בקמפיין להבלטת הנראות בנקודות המכירה מרכיב חשוב ובסיסי במיצוב החברה ובהדגשת ערכיה. המבנה הייחודי בצומת ירקונים הוא דוגמא לחשיבה של טרה לגבי חשיבות נקודת המכירה טרה רואה בנקודת המכירה כאסטרטגית וכחלק מהמערך השיווקי הפונה לצרכן ולכן עליה להיות מטופלת ומושקעת לא פחות מהפניה לצרכן מעל הקו".
הפרויקט של טרה כולל עיצוב והפקת סדרה של מוצרי פרסום להבלטת הנראות בנקודות המכירה. גולת הכותרת היא מבנה מסחר חזותי ענק, יחיד במינו בארץ, אשר הוקם לאחרונה בסניף חצי חינם בצומת ירקונים. המבנה, משלב קשתות עץ ענקיות, מערכות תאורה בעלות מותגי ענק תלת-מימדים וגשר ובו שעון ענק עם מערכת סאונד הכוללת מגוון מותגי טרה צבעוניים, בשילוב מוסיקה ססגונית וצלילי געיית פרות באחו.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ- 12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ - 600 עובדים וכ- 80 מחלקים עצמאיים.