התנסות חסרת תקדים ל"גבינת תנובה Cream Cheese".
כשבועיים לאחר ההשקה תפס המותג נתח שוק של כ-35% על פי נתוני סטור נקסט למרות חוסרים גדולים מאוד של מוצרים על המדף
תנובה הורידה את קמפיין הטלוויזיה לעת עתה עד שתצליח להדביק את הביקושים למוצרים בסדרה.
כשבועיים לאחר השקת סדרת הגבינות החדשה "גבינת תנובה Cream Cheese" זוכה המותג להתנסות חסרת תקדים במקררי החלב.
לדברי חגית אדלר, מנהלת אגף השיווק של תשלובת החלב, "המכירות עולות על המצופה ואנו מרוצים מאוד מקצב ההתנסות עד כה".
לפי נתוני סטור נקסט כספי לשבוע אחרון, הצליח המותג "גבינת תנובה Cream Chesse" לתפוס נתח שוק של 34.2%, ואילו סימפוניה, של שטראוס, המותג שהחזיק ב- 99.6% נתח שוק טרם ההשקה של תנובה, ירד בשבועיים האחרונים ל- 65.4%. הנתונים מתייחסים לקטגוריית גבינות במרקם שמנת.
בתנובה החליטו לעצור את קמפיין הטלוויזיה לעת עתה עד שיצליחו להדביק את הביקושים למוצרים בסדרה.
יצויין, כי במסע ההחדרה של "גבינת תנובה Cream Cheese " משקיעה תנובה כ- 750 אלף דולר.