"עוף ארבע על ארבע"
רשת פלקון תחל לשווק עוף ארבע על ארבע.
מסקר שערכה החברה עלה כי 52% מהישראלים מעדיפים עוף על כל מנה בשרית אחרת ורוצים יותר כרעיים.
עוד עלה מהסקר של פלקון כי ישראל מהמובילות בעולם באכילת עופות. הישראלי הממוצע אוכל 53 ק"ג עוף בשנה, לעומת האמריקאי עם 43.6 ק"ג, האוסטרלי 30.9 ק"ג והצרפתי שמסתפק ב-25.9 ק"ג עוף בשנה.
רשת פלקון, המתמחה במעדני בשר, תחל לשווק עוף עם ארבע רגליים - עוף פלוס זוג כרעיים נוסף באותו מחיר. הרשת ערכה סקר מקיף בין לקוחותיה במסגרתו עלה כי 52% מהישראלים מעדיפים עוף על כל מנה בשרית אחרת, עוד בדקה הרשת כי הישראלים רוצים יותר כרעיים ובעקבות זאת תחל לשווק הרשת "עוף עם ארבע רגליים".
עוד עלה מהסקר של פלקון כי ישראל מהמובילות בעולם באכילת עופות. הישראלי הממוצע אוכל 53 ק"ג עוף בשנה, לעומת האמריקאי עם 43.6 ק"ג, האוסטרלי 30.9 ק"ג או הצרפתי שמסתפק ב-25.9 ק"ג עוף בשנה, הארגנטינאי (24.1 ק"ג) והגרמני 15 ק"ג בשנה.
רשת פלקון יוצאת בימים אלה במבצע ייחודי במסגרתו היא מציעה עוף + זוג כרעיים במחיר מבצע של 14.90 ₪לק"ג, חיסכון של כ - 30% במחיר של הכרעיים.
לדברי צחי בר, מנכ"ל הרשת "החלטנו לקדם את מכירות העוף לאחר שמצאנו כי העוף מועדף על הישראלי על כל מנה בשרית אחרת. כאשר הפעילות השיווקית כוללת מבצעים ייחודים, ייזום פרוייקטים גסטרונומיים ושיתופי פעולה".
הישראלי הממוצע צורך 17 ק"ג בשר בקר בשנה לעומת הארגנטינאי הממוצע האוכל 55.4 ק"ג בשנה, האוסטרלי (37.3 ק"ג), האמריקאי (30.5 ק"ג), הצרפתי (22.5 ק"ג) והגרמני (15 ק"ג).
רשת פלקון, מהמובילות בישראל בתחום מוצרי בשר, הינה הרשת הזולה ביותר מבין 6 רשתות בשר בהן טיב טעם, חינאווי מטעמי בשר, אל גאוצ'ו, ועוד.
רשת פלקון, מתמחה במוצרי בשר איכותי. לרשת מבחר רחב ועשיר של בשרים כשרים מסוגים שונים. הרשת, בעלת מוניטין של למעלה מ-20 שנה, פועלת ברמה ארצית עם מספר חנויות דגל וייחודה בשירות האישי והמקצועי אותו היא מעניקה ללקוחותיה.