סרטון חדש של חברת ביטוח ישיר במסגרת הקמפיין שסיסמתו
"אתה צריך חברת ביטוח הוגנת המאפשרת לך לקבוע כמה תשלם על הביטוח המקיף לרכב".
העלות הכוללת של הקמפיין: כ- 400 אלף דולר.
הסרטון, שהופק באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי יושק ב-4 בדצמבר 2003 והוא חלק מקמפיין הכולל פרסום ברדיו ובאתרי האינטרנט.
על האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין של ביטוח ישיר:
ערן וולף - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בביטוח ישיר אמר בנושא כי "מטרת הקמפיין להגביר את המודעות בציבור למהפכה נוספת בתחום ביטוח הרכב אותה מובילה חברת ביטוח ישיר: החברה תאפשר לציבור הלקוחות לבחור מבין מספר אפשרויות של מחיר פוליסה והשתתפות עצמית ובכך, להתאים את מחיר הפוליסה וההשתתפות העצמית להעדפותיהם הסובייקטיביות (שנאת הסיכון שלהם, הערכתם הסובייקטיבית להסתברות לתאונה וכיו"ב). חברת ביטוח ישיר ממשיכה להוביל את המהפכה בביטוח הרכב בישראל והקמפיין נועד לחזק את תדמית החברה כחברה הוגנת ואמינה המספקת את שירותי הביטוח הטובים ביותר בישראל במחיר הוגן, תנאי תשלום נוחים ואמינות בלתי מעורערת".
על הקמפיין החדש של ביטוח ישיר:
הסרט החדש של חברת ביטוח ישיר הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי והוא יעלה לתקופה של כ-3 שבועות בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי חוצות ובאינטרנט. ההשקעה בקמפיין מוערכת בכ-300 אלף דולר והוא כולל סרטון, תשדירי רדיו, שלטי חוצות ופרסום באינטרנט המלווים בסיסמא "אתה צריך חברת ביטוח הוגנת - המאפשרת לך לקבוע את מחיר הביטוח המקיף לרכב"
על סרטון הטלוויזיה:
בסרטון לקוח מגיע עם רכבו למוסך. המוסכניק מכוון אותו להעלות את רכבו על הליפט.
הלקוח מוסר את המפתחות למוסכניק, שלוחץ על כפתור הליפט והרכב מתחיל לעלות.
הלקוח והמוסכניק לוחצים ידיים, כשלפתע נשמע צלצול טלפון בסלולרי של המוסכניק שעונה לשיחה ומנופף ללקוח לשלום. הלקוח סב על עקבותיו לכיוון היציאה, אולם לפתע נשמע רעש חזק - המכונית פגעה בתקרה... ההכרזה בסיום הסרטון: "החיים לא תמיד הוגנים לכן אתה צריך חברת ביטוח הוגנת המאפשרת לך לקבוע את מחיר הביטוח המקיף לרכב"
קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי / R&Y
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: יורם לוי
סופרוייזר: שירלי אושיה
קופי: ארז מי-טל
ארט: גל זכאי
מפיק משרד: שירה רובס
תקציבאי: מירב הראל, מיכל גרין
פלנינג: דנית שליו
במאי: רני כרמלי
מפיק: ישי הדס