UPS נערכת לקראת החגים
תעביר למעלה מ-300 מיליון חבילות במהלך החג ו-20 מיליון חבילות ב-18 לדצמבר-יום השיא.
UPS חברת המשלוחים הגדולה בעולם נערכות לגלי המשלוחים הרבים העומדים לעבור ממדינה למדינה לרגל תקופת החגים. UPS תעביר למעלה מ-300 מיליון חבילות בתקופת החגים, 230 חבילות בשניה ויותר מ-20 מליון חבילות ביום השיא ה-18 לדצמבר, מציין ליאור שגיא, מנכ"ל UPS ישראל. בנוסף, תתגבר החברה את כוח האדם בכל סניפיה ובמיוחד ב-3,100 חנויות ה-Express אשר יעמדו לרשות הלקוחות.
UPS ישראל נערכת לקראת תקופת החגים ומציעה מגוון של שירותים מיוחדים כגון: משלוח היוצא היום מישראל ומגיע למחרת היום עד 10:30 בבוקר לאירופה וניו-יורק, אריזות שי מיוחדות למתנות (חבילות טיפוח יוקרתיות, מארזי יין איכותיים, מטעמים, חפצי נוי אותנטים וספרות), שירותים מדלת לדלת, הזמנת משלוחים דרך אתר האינטרנט, הזמנת מוצרים באתרי סחר אלקטרוני וכו'.
ממחקר שנערך על-ידי UPS עולה כי למעלה מ-56% יקנו את מתנות החג דרך האינטרנט, לעומת 49% בשנת 2002. סך כל הקניות בתקופת החג מוערכת בכ-217 מיליארד דולר, גידול של 5.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
טכנולוגיית האינטרנט של UPS משמשת, בין השאר, ככלי לקישור בין קונים ומוכרים בכל העולם, הן ככלי לניהול שרשרת האספקה של חברות והן ככלי ללקוחות פרטיים השולחים מתנה למשפחה וחברים במדינה אחרת.
UPS היא חברת משלוחי האקספרס והחבילות הגדולה בעולם וספקית עולמית מובילה של שירותי שינוע ולוגיסטיקה מיוחדים הפועלת ב-200 מדינות ואזורים. UPS מעסיקה 359,000 עובדים ברחבי העולם המטפלים מדי יום בנפח חבילות גלובלי ממוצע של 13.6 מיליון יחידות.