רשת טויס אר אס תשקיע למעלה ממיליון שקל במטרה לרכז את קניות חנוכה ב-21 חנויות הרשת.
לקראת חנוכה, תפיץ רשת טויס אר אס מאות אלפי כרטיסי "חנוכארד" - כרטיס אלקטרוני להנחות, המאפשר הטבות מצטברות עד 3000 שקל.
בהנהלת הרשת מעריכים כי שווי הקניות לקראת החג ובמהלכו יגיע ל-50 מיליון שקל. קנייה ממוצעת תעמוד על 250 שקל.
הלהיטים הצפויים בחנוכה:
בייבליידס עם שלט רחוק או מגנט,
הדור החדש של הפאואר ריינג'רס,
בובות בראץ ומיי-סין
בית בובות ענק של ג'סיקה
לקראת החג, יוצאת הרשת בחוברת מתנות עם עשרות מבצעים והנחות שתופץ בדלתות הבתים, בעיתונות ובסניפי הרשת.
רשת טויס אר אס, רשת הצעצועים הגדולה בישראל תחל, החל מהשבוע בהפצת ענק של חוברת מבצעי חנוכה והפצת מאות אלפי כרטיסי הנחה אלקטרוניים בשווי של 3,000 שקל.
לדברי יעל מאיר, מנהלת השיווק של הרשת: "הכרטיס האלקטרוני הינו מדיה חדשה בפנייה ללקוח. הילדים אוהבים להרגיש כמו גדולים ו"לשלם" בכרטיס משלהם וההורים אוהבים את ההנחות. הרעיון שמאחורי הכרטיס הוא לזכות את רוכשי המתנות בהנחות, כמצוין בחוברת המתנות, וכן לאפשר להם לצבור את סכום ההנחות בכרטיס. בהמשך שנת 2004, בכל קנייה שתתבצע בכל אחד מסניפי הרשת, יוכל כל לקוח לעשות שימוש בכסף שנצבר בכרטיס עד להנחה מרבית של 10% מסכום הקנייה".
לדברי מאיר: "השנה תשקיע טויס אר אס כמיליון שקל בשיווק, פרסום וקידום מכירות לקראת חג החנוכה שהינו החג החשוב ביותר של הרשת בו עולות המכירות בלמעלה מ-50% משבוע ממוצע רגיל".
להערכתה, מכירות חג החנוכה בישראל יגיעו לכ-50 מיליון שקל שתחילתם כבר בסוף השבוע האחרון ושיאם יתרחש במהלך השבוע הבא. טויס אר אס תופסת למעלה מ-25% משוק זה.
במהלך ערב החג ושבוע החנוכה יפקדו את החנויות למעלה מ-150 אלף איש. הרשת נערכה בהתאם, תוך חיזוק מצבת כח האדם, בעיקר באזור הקופות".
כמו בחג שעבר, במהלך חג החנוכה תסגור טויס אר אס את משרדיה ועשרות עובדי ההנהלה בראשות עדו מזורסקי ירדו לשטח לתגבר את מערך המכירות.