כצט משיקה קמפיין למוקוליט לכסניות מציצה תחת הסיסמא מוקו...מוקו...מוקו...מוקוליט.
עלות הקמפיין מוערכת בכ- 700 אלף שקל.
חברת כצט משיקה קמפיין למוקוליט לכסניות מציצה בעלות מוערכת של 700 אלף שקל. הקמפיין יעלה ברשתות הרדיו הארציות לתקופה של שלושה שבועות.
התשדיר, באורך 17 שניות, יעלה בתאריך 14/12/03 ויימשך 3 שבועות, ברשתות א', ב', ג' וברדיו 88. סך ההשקעה בקמפיין עומד על 700,000 שקל.
קופירייטר: עופר גולן.
המוקוליט הנו המותג המוביל בתחומו ויש לו מספר מוצרים כולם מוצרי OTC. סירופ, קפסולות ולכסניות למציצה. הקמפיין נועד למקד את המותג ללכסניות המציצה.
על מוקוליט של כ.צ.ט
המוקוליט מטפל בבעיות גודש וליחה בכמות מוגברת - שיעול "רטוב". מיועד ל: ילדים ומבוגרים.
המוקוליט מדלל את הכיח, את הליחה, מבלי לפגוע בתפקוד הטבעי של מערכת הנשימה ומבלי לגרום לנמנום וישנוניות ואומץ על-ידי רופאים לטיפול המחלות כרוניות וחולפות בדרכי הנשימה.
הלכסניות למציצה טעימות במיוחד והן מיוצרות בטעם לימון-מנטה, מוקוליט דבש לימון ומוקוליט טוטי פרוטי.
המוקוליט אינו גורם לתופעות לוואי בעלות משמעות קלינית והוא תורם לחיזוק המערכת החיסונית הבריאה.