באנו מע"מ לגרש
שקם אלקטריק משיקה קמפיין למבצע הנחות ברשת.
עלות הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי מוערכת ב-300 אלף שקל ויכלול מודעות בעיתונות הארצית.
רשת שקם אלקטריק משיקה קמפיין לרגל מבצע "ללא מע"מ" בכל סניפי הרשת.במסגרת המבצע יוזלו מחיריהם של מגוון מוצרים חשמליים בשיעור של 18% שקל. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות הארצית וימשך כשבועיים.
על המבצע:
שקם אלקטריק משיקה את מבצע חנוכה וסוף השנה שלה - "באנו מע"מ לגרש".
במסגרת המבצע יוזלו מגוון רחב של מוצרים בשיעור של 18% - "ללא מע"מ".
המבצע יתקיים בכל 39 הסניפים של רשת שקם אלקטריק עד ל- 31 בדצמבר או עד גמר המלאי.
קרדיטים:
מנהל פרסום - רשת שקם אלקטריק: דוד גרין
משרד פרסום: באומר בר ריבנאי
סופרוויזר קריאייטיב: גיא בר
ארטדיירקטור: יובל דוידוב
קופי: תמי יער
מנהלת לקוחות: דיתי קליין
סופרוויזרית: קרן סלמנוביץ
תקציבאים: אורן דיבון ואילנה מרלין
מחירים לדוגמא:
מיקרוגל שארפ: במקום 943 ₪ עכשיו רק ב- 799 שקל
מייבש כביסה של ג'טפוינט: במקום 1,499 שקל עכשיו רק ב-1,270 שקל
טלוויזיה 29 אינץ' של גרונדינג: במקום 2348 שקל עכשיו רק ב- 1990 שקל
מכונת כביסה של ווירפול: במקום 2,790 שקל עכשיו רק ב-2,364 שקל
תנור משולב של סאוטר: במקום 3,646 שקל עכשיו רק ב-3,090 שקל
מקרר אלקטרה: במקום 4,365 שקל עכשיו רק 3,699 שקל.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למירית ואקנין, מנהלת מחלקה בכירה ומחזיקת תיק רשת שקם אלקטריק במשרדי, או אלי 24 שעות ביממה.