חברת
אייקופונים שנכנסה לפעילות בישראל לפני כרבעון הכריזה השבוע שהיא מתכוונת להילחם על כל לקוח. היא תציע את המחירים הנמוכים ביותר בישראל והיא תצא להילחם על כל צרכן ישראלי שקונה באינטרנט.
מנכ"ל אייקופונים סיפר: "אנחנו הגענו לישראל, יחד עם עוד 32 מדינות בעולם. אנחנו מבינים שמדינת ישראל היא עדיין לא המדינה הכי מתקדמת שיש מבחינת צרכנות באינטרנט, התושבים עדיין לא מרגישים ממש בנוח לעשות את הקניות שלהם ברשת, אבל אנחנו מאמינים שהדבר הזה נמצא במגמת התקדמות תמידית, אנחנו מתחשבים בכך ולכן אנו פועלים על-פי תוכנית עבודה המיועדת לחומש, כלומר חמש שנים".
".... אנחנו באים עם הרבה סבלנות, אנחנו נילחם על כל צרכן שקונה ברשת, אנחנו נציע לו את המחירים הנמוכים ביותר ואת המגוון העשיר ביותר שקיים, כדי שהוא יעשה את הקניות שלו דרך אייקופונים".
האתר האמריקני נכנס לפעילות בישראל לפני כשלושה חודשים במסגרת ההתרחבות עם אירופה ואסיה, במטרה לתפוס נתח שוק גם בישראל.
החברה הגיעה מוכנה והיא פועלת בצורה שיטתית ומסודרת להגדלת חלקה באינטרנט הישראלי של הקניות ברשת. האתר מנוהל בישראל על-ידי
אורי יוגב, בכיר הייטק לשעבר, עם ניסיון של עשרים שנה בעולם האינטרנט.