חברת מעבדות רפא משקיעה למעלה מ-600,000 שקל בקמפיין "חזק יותר" לקלגרון פורטה.
באמצעות משרד שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R.
עם בוא החורף, יוצאת חברת מעבדות רפא בקמפיין רדיו חדש למותג קלגרון פורטה לכאבים חזקים ולתרסיס קלגרון להקלה מהירה על כאבי גרון חזקים. הקמפיין, שמורכב משלושה תשדירי רדיו עם דגשים חדשים, הופק על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R בהשקעה של למעלה מ-600,000 שקל.
הקמפיין בא להדגיש את האפשרות לטפל גם בכאבי גרון חזקים באמצעות טבליות קלגרון פורטה ותרסיסי קלגרון של חברת מעבדות רפא. תשדירי הרדיו מתארים סיטואציות של דיאלוגים משעשעים: אימא-ילד / רוקח-לקוח / בוס-גנגסטר שאת כולם מלווה הג'ינגל המוכר והאהוב - "קלגרון וקל בגרון".
קרדיטים: צוות קריאטיב: מתן אוריין וטל ריבן, מנהל קריאטיב: יורם לוי, מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, תקציבאי: אדם פולצ'ק, סופרוויזרית: קרן אפל, מנהלת מחלקת פלנינג: טלי קשטן, פלנר: עמית קורן, מנהלת מוצר חברת מעבדות רפא: ציפי טל.