משרד הפרסום טמיר כהן קיבל את תקציב הפרסום של פריגת.
פריגת, המתמחה בייצור מוצרים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, בחרה במשרד הפרסום טמיר כהן לנהל את תקציב הפרסום של החברה. קודם לכן, טופל תקציב הפרסום על ידי אריאלי.
ההחלטה על המעבר למשרד פרסום חדש התקבלה בפריגת יחד עם ההחלטה לרכז את הפצת מוצרי פריגת המצוננים והקפואים במערכת הפצה אחת (על ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים).
צפריר גרנט, מנהל השוק המקומי בפריגת: "הבחירה בטמיר כהן נעשתה לאור ניסיונו הרב בתחום המשקאות בכלל ובמוצרים מצוננים בפרט. ברצוני להודות לפרסום אריאלי על העבודה הטובה שעשה לקידום המותג פריגת ולאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".
חברת פריגת נמצאת בבעלות קיבוצי גבעת חיים (איחוד ומאוחד) 67% ומבשלות בירה ישראל 33%. תשלובת פריגת המעסיקה כ-450 עובדים, הוקמה ב-1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והינה החברה המובילה בשוק בתחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים, הרכזים והמשקאות הקלים.