סונול בחרה במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
חברת סונול בחרה במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי כמשרד הפרסום שלה. ההחלטה לבחור במשרד הפרסום נעשית על רקע ההערכות השיווקית של הקבוצה להעמיק את פעילותה בתחום האנרגיה והדלקים.
מנהל אגף השיווק של סונול, אבי עובדיה אמר כי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי נבחר על רקע היכולות שהציג בפני הנהלת סונול בתחומי הזהות התאגידית, האנרגיה והקמעונאות שישולבו בכל המהלכים האסטרטגיים החדשים שהחברה תבצע ב-2004. עובדיה הוסיף כי באמצעות המשרד החדש תבצע סונול תכנון אסטרטגיה שיווקית ותקשורתית .
מנכ"ל באומן בר ריבנאי, משה גאון מסר כי הוא מודה לצוות סונול על בחירתו בבאומן בר ריבנאי לטיפול בתקציב סונול. לדבריו, המשרד יחד עם קבוצת סונול, יפעלו כצוות אחד להשגת כל היעדים שסונול הציבה לעצמה .
במהלך 8 השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של סונול על-ידי משרד הפרסום ויינברג סימבול פרס.