לראשונה בישראל, טרה משיקה את "לבני" - חלב טרי בשקית לשתייה המיועדת לילדים.
טרה ממשיכה לצמוח ולחזק מעמדה גם בתחום מוצרי הילדים
השיקה בקיץ האחרון את מותג הילדים שלה - טרה צבעים וזינקה ב-15% במכירות מאז ההשקה.
מחלבת טרה הפועלת לחדשנות, מקוריות ובידול בתחום מוצרי החלב בישראל ממשיכה לחדש ומשיקה לראשונה בישראל חלב טרי בשקית המיועדת לילדים, בשם "לבני", הממותגת תחת משפחת טרה צבעים.
ההחלטה על השקת לבני, בשקית של 200 מ"ל, התקבלה בעקבות מחקרי שוק שערכה טרה, מהם עלה כי הורים רבים מעוניינים לעודד את ילדיהם לשתות חלב טרי ובריא ומאידך לענות לדרישת ילדיהם, המעוניינים במוצר "קולי" וגזעי שכייף לצרוך אותו.
דני פלד: סמנכ"ל שיווק טרה: "טרה היא המחלבה ראשונה בישראל המשיקה חלב טרי בשקית העונה לדרישות ההורים והילדים כאחד. טרה הבינה כי קיימת חשיבות עצומה בהגברת צריכת חלב בקרב ילדים והבינה כי הורים רבים מחפשים דרכים לתת חלב טרי לילדיהם, ברמה של לפחות כוס חלב אחת ביום.
עם השקת לבני מצאה טרה דרך לעזור להורים לתת לילדיהם חלב טרי ועשתה זאת באמצעות עיצוב אריזה שתמצא חן בעיני הילד ותגרום לו לרצות את המוצר, גם אם יש לו הסתייגות קודמת מחלב כמוצר משעמם ולא מושך".
טרה, המסתמנת כאחת ההצלחות השיווקיות הגדולות של שנת 2003, ממשיכה לצמוח ולחזק מעמדה גם במוצרי הילדים. החברה השיקה בקיץ האחרון את מותג הילדים שלה - טרה צבעים ומאז ההשקה גדלו מכירות מותג טרה צבעים ב-15 אחוזים, מרמת מכירות של 25 מיליון שקל לכ-30 מיליון שקל.
הנתונים מראים עוד כי, מוצרי המעדנים בטרה צבעים גדלו ב-35% מאז ההשקה, מעדני הגבינה גדלו ב-10% מאז ההשקה ומשקאות החלב של טרה צבעים גדלו ב-15% מאז ההשקה.
טרה השקיעה בהשקה בפעילות מתחת לקו בלבד, באמצעות חברת מיתוס שובל. סך כל ההשקעה מוערך בכ-50,000$!
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-120 מליון דולר.