מוטורולה טלפונים סלולרים מעלה קמפיין לטלפון סלולרי צעיר ו'קול' באמצעות פובליסיס אריאלי.
מוטורולה מעלה החל מהיום, באמצעות משרד הפרסום 'פובליסיס אריאלי', קמפיין תדמיתי חדש, הממשיך את הקו של "מוטורולה לפני כולם" ומדגיש את הכיף (הפאן) שגורמים הטלפונים הסלולרים של מוטורולה למשתמש. תקציב הקמפיין - כחצי מיליון דולר.
סיפור המעשה מבוסס על בניית אווירה אמריקנית עכשווית - לופט, חבורה צעירה, מוסיקה קצבית. הנוכחים מתחילים לשחק בכדורסל, ולמסור ביניהם, אבל במקום בכדור הם משתמשים בטלפון סלולרי. אחד השחקנים משליך את הטלפון לעבר הסל - והטלפון מתלבש על הטבעת. השחקן מחייג אל הטלפון, והרטט מוריד אותו אל תוך הסל.
צוות קריאייטיב: אמיר בילו, יוסי בנטוב
ראש צוות קריאייטיב: כרמון פלד
מפיקת משרד: איריס אייזנברג
מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן
ניהול הקמפיין: גמי בן הרוש, ירון מרחב
תקציבאיות בכירות : סיוון קלינגבייל אביטל טקסלר
תקציבאית: רנית וידר
מנהל פרסום במוטורולה: יובל פרידן
חברת הפקה: פי.או.וי.
ניהול הפקה: גלעד שניידר
מפיקה בפועל: שיר לוי
במאי: שחר סגל
צלם: מנו קדוש
ארט: תורג'מן
פסקול: שמוליק נויפלד
פוסט פרודקשן: גרביטי