תקציב יחסי הציבור של עמותת קשת לדוד גולן - יחסי ציבור
משרד יחסי הציבור של דוד גולן קיבל את תקציב יחסי הציבור של עמותת "קשת - האגודה למען הקשיש בתל-אביב-יפו".
משרד דוד גולן - יחסי ציבור, המתמחה בתחומי הרווחה, החינוך והבריאות, יטפל בכל מערך ההסברה של העמותה, המעניקה מגוון שירותים לאוכלוסיית הקשישים, ופעילותה מתבצעת בשני מסלולים: במסלול האשפוז (מרכזים גריאטריים ב"צהלון" ובגבעת השלושה) ובמסגרת הקהילה.
"קשת" שנוסדה בשנת 1981, ביוזמת עיריית ת"א, אש"ל ומשרדי הרווחה והבריאות, במטרה להרחיב ולפתח שירותים חדשים עבור הקשישים, על-פי הצרכים, ולשיפור איכות השירותים הניתנים לקשישים, לא הסתייעה עד כה בשירותי משרד יחסי ציבור. ההחלטה לשכור את שירותיו של משרד דוד גולן - יחסי ציבור, נובעת בין השאר מהצורך באבטחת איכות החיים של הקשישים נוכח הארכת תוחלת החיים, ונוכח המאבק שמנהל משרד הבריאות להגדלת הקודים לאשפוז גריאטרי.
משרד דוד גולן- יחסי ציבור, מתמחה בתחומי הרווחה, הבריאות וארגונים וולונטריים ובין לקוחות המשרד לנ"י (ליגת נשים למען ישראל), שירות אומנה במרכז; המרכז לזכויות האדם והאזרח; ארגון הגג של עולי אתיופיה ועוד.