וואלה! מדיה גרופ, חטיבת המכירות של וואלה! תקשורת בע"מ, יוצאת בקמפיין חדש בעיתונות, מבית היוצר של זרמון גולדמן, שסיסמתו: "אין קמפיין בלי אינטרנט. תשלים עם זה."
אסטרטגיית הקמפיין מציבה את האינטרנט כחלק אינטגרלי והכרחי בכל קמפיין פרסום באשר הוא, וזאת לנוכח האפקטיביות המוכחת של פרסום באינטרנט.
"האינטרנט הפך לכלי פרסומי אפקטיבי ואטרקטיבי בזכות מאות אלפי המשתמשים, אותם ניתן לפלח לקהלי יעד שונים, החשיפה והעלות הנמוכה לעומת ערוצי מדיה אחרים", אומר פיני גורן, סמנכ"ל מכירות בוואלה! תקשורת. "לאחר תקופה ארוכה, שבה הרייטינג של ערוץ 2 היה במגמת ירידה, כמו גם החשיפה לשילוט חוצות, אנו יכולים להציע פתרון פרסומי, הנתמך באופן מחקרי-סטטיסטי על נתונים המעידים על עליה מתמדת במס' הדפים הנצפים באינטרנט בכלל ובוואלה! בפרט. לפיכך אנו מזמינים את המפרסמים לשלב את האינטרנט כמדיה משלימה וחיונית בכל תמהיל מדיה של קמפיין פרסומי."
במסגרת הקמפיין יופיעו מודעות המתייחסות לירידת הרייטינג בטלוויזיה ובשילוט החוצות ברוח וואלה!:
"בתכנית 'הג'וקר' שכחו לספר לכם את הבדיחה הכי מוצלחת: הרייטינג של ערוץ 2";
"בתכנית 'הכספת' לא נשאלה עדיין שאלה חשובה אחת: לאן נעלמו הצופים?";
"בנור עבודי שכחו להכניס לחבילת השילוט שלהם את הדבר הכי חשוב: הסעות מאורגנות לקהל היעד".
אודות וואלה! מדיה גרופ
וואלה! מדיה גרופ מקבוצת וואלה! תקשורת מתמחה בשיווק ומכירת מדיה ושטחי פרסום בוואלה!, IOL והארץ.
לוואלה! מדיה גרופ ניסיון מצטבר של למעלה מ-1,000 קמפיינים. וואלה! הוא פורטל האינטרנט הפופולרי בישראל ומבקרים בו מדי חודש כמליון גולשים.