הקופון של המדינה מרחיבה את פעילותה.
משיקה חוברת קופונים מספר 2 הממשיכה את ההצלחה השיווקית ומציעה מאות מותגים במחירי עלות - Cost Price.
בין החברות שהצטרפו לחוברת הקופון של המדינה: קלאבמרקט, ג'מבו, חצי קופה, ארקיע, אלבר, צעצועים חצי חינם, תיכון ת"א, רשת חנויות החשמל אבי סופר ועוד.
החברה העלתה קמפיין רדיו וטלוויזיה בהיקף כ-250 אלף שקל
בכיכובו של ישי קרני.
יובל טל, מנכ"ל הקופון של המדינה: "תרבות הקופונים כובשת את ישראל. הצרכנים הישראלים מעדיפים הנחות אמיתיות ולמדו לערוך קניות בדרך של השוואת מחירים וצרכנות נבונה".
חברת הקופון של ישראל משיקה בימים אלה חוברת שנייה של "הקופון של המדינה", המבוססת על קופונים בשיטת תג מחיר - Cost Price (במחיר עלות).
חוברת הקופונים תצורף בסוף השבוע (30.1.04) לעיתוני סוף השבוע בתפוצה של כ-500,000 עותקים. החוברת החדשה מאגדת בתוכה מאות קופונים המבטאים תרבות חדשה של מוצרים ושירותים הניתנים בפערי מחירים חסרי תקדים, הזולים משמעותית ממחירי השוק הנהוגים בארץ.
הפצת החוברת תלווה בקמפיין פרסום באמצעות ענבר מרחב, בהשקעה מדווחת של כ-250 אלף ₪. הקמפיין כולל פרסום ברדיו ובטלוויזיה, בערוץ 2 ובערוץ 10, בכיכובו של ישי קרני, תחת הסיסמה "רוצים לקנות משהו???אל תקנו כלום, חכו עד יום שישי".
יובל טל, מנכ"ל הקופון של המדינה: "תרבות הקופונים כובשת את ישראל. הצרכנים הישראלים מעדיפים הנחות אמיתיות ולמדו לערוך קניות בדרך של השוואת מחירים וצרכנות נבונה. חוברת הקופונים הראשונה היתה הצלחה בלתי משוערת. אם ציפינו למימוש של 1% הרי בפועל הכפלנו את המימושים והצרכנים הסתערו על החנויות".
ארי כהן, יו"ר הקופון של המדינה: "שוק במיתון כל כך קשה דורש חיסכון בהוצאות. חוברת הקופונים שלנו מבטאת חיסכון עצום בסל הקניות של המשפחה ומאגדת הנחות ענק אמיתיות ברכישת מגוון גדול של מוצרים בלי מכרזים, בלי הגרלות, בלי דמי השתתפות וללא דמי משלוח".
דוגמאות לקופונים בחוברת מספר 2 של הקופון של המדינה:
טלוויזיה 21 אינץ 690 שקל במקום 999 שקל
טלוויזיה 29 אינץ 1,399 שקל במקום 1,990 שקל
נעלי דיאדורה-רק 49 ש"ח.
חזייה טריומף-רק 119 ש"ח.
ארוחה זוגית מלאה במגוון מסעדות יוקרה-רק 99 ש"ח.
מערכת הגברה לקולנוע ביתי-רק 399 ש"ח.
ועוד מגוון גדול של מוצרי מזון וצריכה, תיירות ונופש, חשמל ואלקטרוניקה, מחשבים, פנאי ובילוי, מסעדות רכב, הלבשה, ריהוט, צעצועים אופטיקה אסטטיקה שעונים ועוד.
אודות החברה "הקופון של המדינה"
"הקופון של המדינה" הינו מיזם מבית חברת "הקופון של ישראל" בע"מ. החברה נוסדה בתחילת 2003 וחזונה להוביל בתחום חידושי הקנייה בישראל. צוות החברה עמל רבות בגיבוש תוכנית אסטרטגית ובלמידת תחום הצריכה והמדיה בארץ.
מנכ"ל החברה, יובל טל, איש עסקים יוצא צבא, בעל תואר שני במנהל עסקים.
יו"ר החברה הוא ארי כהן, פרסומאי ומנהל שיווק ברדיו 91FM.