תקציב יחסי הציבור של דלק - לטריואקס
תקציב יחסי הציבור של חברת דלק נמסר לידי טריואקס יועצים ליחסי ציבור.
כך נמסר מהנהלת דלק. התקציב כולל את רשת תחנות הדלק בצד הטיפול במותג חנויות הנוחות "מנטה".
מחברת דלק נמסר כי מאחר והחברה עוסקת בתמהיל רחב של היבטי פעילות, היה צורך באיתור משרד יחסי ציבור שהינו בעל יכולות מוכחות בתחום הצרכנות מחד והן בתחום האנרגיה מאידך. בסופו של תהליך חיפוש ,משרד טריואקס ענו על כל דרישות אלה.
דפנה טריואקס הוסיפה:" קבלת תקציב יחסי הציבור של דלק הנו חשוב ויוקרתי במיוחד עבורנו. זוהי עוד הוכחה לחשיבותו של הידע והניסיון שצברו במהלך השנים בתחום האנרגיה עבור לקוחות כמו חברת החשמל, ובתחום הצרכנות ומוצרי הצריכה בו אנו עוסקים כל העת עבור לקוחות כגון קוקה- קולה, הסברו, שמן, בונז'ור ועוד".
כזכור, לפני ארבעה חודשים, השיקה בהצלחה חברת דלק את דלק דרגון, המוגדר כמהלך אסטרטגי בעל חשיבות עליונה וערך ולצרכן הסופי. במקביל עוסקת החברה בחנוכת תחנות דלק חדשות , שמספרן עומד כיום על 220 תחנות.