לראשונה בארץ: מגזין מיוחד לחנויות
הוצאת מפה החלה לשווק רבעון ייחודי לחנויות הספרים ולספרנים
מדי שנה רואים אור בישראל 4,000 כותרים חדשים. בעלי החנויות, המוכרים והספרנים בארץ מוצפים מדי שבוע בכ-80 כותרים חדשים. מתוך השפע הגדול הזה, קשה לדעת הרבה על הספרים החדשים ולכן גם קשה לדעת מה להמליץ לקונים ולקוראים.
על-מנת לתת מענה לבעיה זו החליטה הוצאת מפה לפרסם כלי שיווקי חדש, שיעשיר את בעלי החנויות, המוכרים והספרנים בידע על ספריה, הרבה מעבר למה שכתוב על גב העטיפה. כך נולד 'מפה ספרים', מגזין ראשון מסוגו בארץ, שנכתב במיוחד עבור חנויות הספרים והספריות.
יובל שומרוני, סמנכ"ל השיווק של חברת מפה אומר: "אנחנו מאמינים שהסוכנים הכי טובים לספר הם המוכרים בחנויות והספרנים. החלטנו אפוא להשקיע בהם באופן ישיר ולהפיק עבורם מגזין, שיכבד את הידע המקצועי הרב שלהם ואת תרומתם למכירות שלנו. זהו רבעון המבוסס על תוכן אמיתי ומעניין, כתוב ומעוצב כמגזין לכל דבר, המרחיב את הידע על כל ספר חדש וכולל ראיונות עם הסופרים, פרטים על 'מאחורי הקלעים' של ההוצאה ועל הפרטים הפחות ידועים של הספרים שלנו".
'מפה ספרים' יופץ ב-5,000 עותקים ויגיע לידי כל מוכרי הספרים וכל הספרנים בארץ וכן לגורמים מקצועיים נוספים בתחום הספרים בארץ, כמו עורכים בכירים ומובילי דעת קהל.