מיכל המאירי-מנכ"ל גיתם/BBDO
מיכל המאירי תתמנה למנכ"ל גיתם/BBDO. המאירי, שכיהנה עד לאחרונה, כמנהל השיווק של תשלובת החלב של תנובה, הוכתרה כאשת השיווק המשפיעה ביותר ב-2003.
המאירי (41) בעלת תואר M.B.A מהאוניברסיטה העברית, התחילה את דרכה במשרד הפרסום טמיר כהן ושימשה כעוזרת הוראה בחוג לכלכלה וניהול באוניברסיטה העברית. בהמשך דרכה פעלה כיועצת שיווקית בחברת הבת של קסלמן וקסלמן, שם שמשה מאוחר יותר כמנהלת המחלקה לייעוץ אסטרטגי ושווקי.
בשנת 1996 עם ביצוע הרה-ארגון בתנובה, הצטרפה לתשלובת החלב, שם החלה דרכה כסגן מנהל אגף השיווק וב-1998 החליפה את עופר בלוך בניהול השיווק.
בתפקידה כמנהלת השיווק של תנובה, ניהלה המאירי את תקציבי השווק והפרסום הגדולים בישראל והיתה אחראית על בניית כמה מהמותגים הבולטים בישראל ועל ניהול קרבות הפרסום הבולטים והמוצלחים ביותר, שידע עולם השיווק בשנים האחרונות, בהם החדרת יופלה, בלימת קוטג' שטראוס ועוד.
בשנת 2002 נבחרה מיכל המאירי כאשת השווק של השנה וזכתה לפרס אגוד המפרסמים.
בסקר מנהלים שערך עתון "גלובס" בחודש שעבר בחר מדגם מייצג של מנהלי ישראל את מיכל המאירי כאשת השווק הבולטת והמשפיעה ביותר בישראל לשנת 2003. לאחרונה בחרה בה מערכת "ליידי גלובס" כאחת מ-15 הנשים הבולטות בישראל (עוד נמנו ברשימה, עדנה ארבל, עפרה שטראוס ועוד).
המאירי תיכנס לתפקידה כמנכ"ל עסקי הפרסום של גיתם/BBDO בישראל החל מ-1.3.04 ומודי כידון, שכיהן עד כה בתפקיד זה, יכהן החל מתאריך זה כמנכ"ל קבוצת BBDO בישראל.
במסגרת הסכם העסק תזכה המאירי לאחוזי שותפות בגיתם.