|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

חברת "הצורפים" בקמפיין טלוויזיה

- הודעה מטעם הצורפים
15/03/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: כרמית להב, יחסי-ציבור  |    |  בר תקשורת

לראשונה מאז הקמתה יוצאת חברת "הצורפים" בקמפיין טלוויזיה לפני חג הפסח

בנוסף יכלול הקמפיין פרסום רחב היקף בעיתונות ארצית הפקת קטלוג ופרסום מגזרי ממוקד.

היקף ההשקעה הכולל בקמפיין עומד על 2 מיליון ש"ח.

חברת "הצורפים" נערכת לקראת חג הפסח, ולראשונה ב - 52 שנות קיומה, יוצאת הרשת בקמפיין טלוויזיה מכירתי, במסגרתו יוצגו המוצרים המובילים לחג והמבצעים הרלוונטיים בהיקף השקעה של 2 מיליון ש"ח.

הקמפיין באמצעות פרסום זרמון גולדמן יכלול סרט פרסומת בערוץ 2 ובערוץ 10, בנוסף יכלול פרסום רחב היקף בעיתונות ארצית, במגזינים מובילים המתמקדים בלייף סטייל ובעיצוב, פעילות קד"מ בסניפים שתכלול מבצעים אטרקטיביים, הפקת קטלוג ושילוט מיוחד ובפרסום מגזרי ממוקד למגזר הדתי.

לדברי דורון מרדינגר מבעלי חברת "הצורפים": "ההחלטה לצאת השנה בקמפיין טלוויזיה נבעה מהמדיניות להבליט את רעיון ה"טוטל קונספט" של הצורפים ששמה דגש על תפיסת כלי האירוח כתכשיטי בית ועל עיצוב סדרות חדשות כמו סדרת הפורצלן בשילוב פלטינה הכוללות את כל מערכת האוכל באותה שפת אירוח, ומבליטות את הערך המוסף של רשת הצורפים בפתרונות לאירוח מושלם".

לדבריו: "החברה עברה תהליכים משמעותיים בשנה האחרונה כמו החלפת לוגו, עיצוב מחודש של אריזות, שדרוג החנויות, השקת סדרות של כלים בשיתוף עם מעצבים מאיטליה ועוד, שהצריכו חשיפה גדולה מבעבר".

עוד הוסיף מרדינגר כי: "העיתוי שנבחר להעלאת הקמפיין דווקא לקראת חג הפסח, מהווה עיתוי אסטרטגי ונובע מעלייה משמעותית של כ - 20% ברכישת כלי אוכל וכלים לאירוח לפני החג ובמהלכו, המהווה עבור רשת "הצורפים" הזדמנות להעניק ללקוחותיה הצצה לקולקציות השונות המעוצבות בסטנדרטים הגבוהים ביותר להם הם רגילים ואף לפנות לקהלי יעד חדשים".

הקמפיין יתמקד בקהל היעד של "הצורפים" ועל כן נבחרו בקפידה המגזינים המובילים שעוסקים בעיצוב, אופנה ולייף סטייל שעל קוראיהם נמנים אלה שנושא העיצוב, האירוח, היוקרה והסטייל קרובים לליבם, ובנוסף יתמקד הקמפיין במגזר הדתי המהווה כוח קנייה ניכר עבור מוצרי החברה.

לדברי מרדינגר: "בחרנו למקד את הקמפיין בקרב קהלי היעד של מוצרי "הצורפים" מאחר ומחקרי שוק וסקרים שעשינו בקרב קהלים אלה, העלו כי הנשאלים שהתחברו לערכי המותג - איכות, חדשנות, נצחיות, יוקרה ובינלאומיות, גילו מודעות גבוהה ליתרונות המוצרים כמו ערכם הגבוה שנשמר עם השנים, וראו בו את אותן פונקציות של תכשיט או רכוש יקר המהווים חלק מסגנון חיים".

על הקמפיין:

הקמפיין כולל שלושה סרטונים בני 10 שניות במסגרתם יוצגו המוצרים בתהליכים שונים כגון בקבוק ריק שמתמלא ביין, פמוטים שנדלקים ועוד, כאשר ברקע הקריין מספר על מבצעי החג של הרשת.
קרדיטים: מנהל קריאטיב - שי פיטובסקי, ארט - מיכל מנגוט, קופירייטר - זיו קורן, טלי קורח, סופרוויזר - קרן שכטר, הפקה - גל פדני, תקציבאית - עירית שטימלך.

בית הצורפים הוקם בשנת 1952, מונה 11 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת מרדינגר. הרשת מגלגלת מחזור של כ - 100 מיליון שקל בשנה ומייצאת את מוצרי החברה לארה"ב ולאירופה.

תאריך:  15/03/2004   |   עודכן:  15/03/2004
כרמית להב, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מסע פרסום חדש ל "רהיטי צרעה" - "המבצע הכי בריא לפסח"
שמ-מים: "כל אדם הוא עולם, כל מחשבה עולם בתוך עולם, בתוך עולם....עולם ממעוף ציפור או טלסקופ....והעולם דרך עדשת המאקרו שלי, עולם של נופים מזעריים שלמים המתפרסים על פני תמונה, על פני מרחב מחשבותיי, דמיונותיי...."
ג'ון ברייס הדרכה - חטיבת ההדרכה של מטריקס מציעה מסלול לימודים חדש לבגרות והסמכות בינלאומיות: טכנאי מחשבים ורשתות תקשורת.
חב' "תדיראן אמפא" בקמפיין לקראת פסח למקררי אמקור - "כל דור והאמקור שלו". עלות הקמפיין: כ 2 מילון שקל.
חברת מקסידור משיקה בימים אלה קמפיין חדש
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il