|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

חברת אלוני משלימה מהלך מיצוב ומיתוג מחדש

הודעה מטעם חברת אלוני
15/03/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אירינה שלמור, יחסי-ציבור  |    |  שלמור תקשורת בע

חברת אלוני משלימה מהלך מיצוב ומיתוג מחדש בהיקף 30 מיליון שקל, במטרה להוביל את תחום השוק הפרטי
הסיסמה שתלווה את הרשת: "אלוני - הבית זה אתה"


חברת אלוני, אחת מחברות הותיקות והמובילות בענף המתמחה בייצור מוצרי אבן ושיש, ומשווקת מוצרי קרמיקה וכלים לעיצוב הבית, משלימה בימים אלה תפנית אסטרטגית אותה מוליך המנכ"ל החדש יוסי פייט.

במסגרת המהלך ביצעה החברה שינויים ארגוניים שמטרתם לחזק את פעילותה בתחום הלקוחות הפרטיים.

יצוין, שעד לאחרונה פעלה אלוני בעיקר בשוק הקבלני והמוסדי המאופיין בצריכת מוצרים בסיסיים ולא ממותגים.

היקף מכירותיה של תשלובת אלוני הוא כ- 210 מיליון שקל לשנת 2003. לחברה 8 אולמות תצוגה.

היקף שוק הקרמיקה, השיש והכלים לבית מוערך בשני מיליארד שקל בשנה. חציו מופנה לשוק המוסדי וחציו לשוק הפרטי.

בישראל מתבצעות בשנה בין 25- 30 אלף התחלות בנייה. 120 אלף בתי אב שהם כ-10% מבתי האב בישראל מתחילים בשיפוץ כל שנה ו- 4,000 בתים פרטיים נבנים בישראל מידי שנה.

שוק הקרמיקה והכלים לבית הינו שוק מבוזר שפועלים בו עשרות יבואנים וספקים לצד מספר גופים גדולים.

לדברי יוסי פייט, מנכ"ל אלוני, מאפייני השוק זהים לאלה של עולם האופנה. מדובר בשוק ממותג בעיקר בשמות בינל"א ההופך כל קנייה לסמל סטטוס מהמדרגה הראשונה.

על-מנת לפרוץ את השוק הפרטי, ששולטים בו בעיקר יבואנים קטנים, ביצעה הרשת מספר מהלכים:

הרחיבה משמעותית את המגוון על-ידי קבלת זיכיונות בינל"א. היום מייצגת החברה למעלה מ-30 מותגים מובילים בתחום הקרמיקה והכלים לבית, ביניהם: HATRIA, FLOOR GRESS, REX, TOPRAK, ECO ועוד.

פתיחת אולמות תצוגה חדשים. הראשון ביניהם יפתח תוך חודש בחיפה. הוא ישתרע על פני 1,100 מ"ר. הושקעו בו 5 מיליון שקל והוא עוצב ע"י האדריכל שמואל בליי. במהלך הקיץ תפתח אלוני אולם תצוגה נוסף בשפיים שיהפוך לאולם הדגל במרכז הארץ.

כניסה לתחומים חדשים ושיתופי פעולה. בחודשים הקרובים, אלוני תעמיק פעילותה בתחום הפרקטים.
פעילות מוגברת בקרב ארכיטקטים ומעצבי פנים
מיצוב ומיתוג מחדש של החברה שבוצע ע"י משרד שלמור אבנון עמיחי: "אלוני הבית זה אתה".

לדברי יוסי פייט, אלוני היא אחת מהחברות המובילות והותיקות ביותר בשוק. דווקא בגלל הוותק מודעת אלוני לצורך לחדש ולהתחדש כדי להישאר רלוונטית לצרכן גם בשנים הבאות.
מהלך המיתוג מחדש נועד לרענן את התדמית בהתאמה לקו המוצרים האיכותי והאופנתי המאפיין היום את הרשת.

לדברי גדעון עמיחי: "המיצוב מחדש הינו רעיון רחב שמשנה את אופי התקשורת השיווקית של אלוני. המיצוב אינו מעמיד במרכז את שפע המוצרים, אלא את החוויה המוגמרת ואת התוצאה הסופית - הבית.

אלוני כמובילת התחום, בחרה להעמיד במרכז התקשורת השיווקית רעיון גדול ולא להשאיר את השיחה השיווקית ו/או התקשורתית ברמת המוצרים הבודדים ו/או היתרונות הטכנולוגיים.

"הבית זה אתה" הינו רעיון אמוציונלי ממדרגה ראשונה, שמדבר בעת ובעונה אחת לכל קהלי המטרה של אלוני:

עבור האדם הפרטי, הרעיון מסמל הזדהות עם ביתו ומקשר את אלוני לערכים כמו: משפחה, אהבה וסגנון חיים.

עבור אדריכלים, הרעיון מסמל את עוצמת היכולת המקצועית ואת הנגיעה האישית של כל אחד ואחד מהם בתכנון פרויקט מגורים מכל סוג שהוא.

עבור קבלנים, הרעיון מסמל חותמת אישית ליציר כפיהם.
"הבית זה אתה" נוגע במוטיבציה הבסיסית של כל קונה בית או משפץ. הרעיון מבוסס על התובנה שאנשים רואים בבית דרך לבטא את אישיותם, טעמם וסגנון חייהם. עיצוב הבית והפריטים שנבחרו עבורו, ממחיש את מי שגר בבית ו/או את חלומותיו, אם תרצו אמור לי איך נראה ביתך ואומר לך מי אתה.

פרופיל אלוני:

חברת אלוני נוסדה כחברה משפחתית לפני כ-50 שנה.
מאז 1992 החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב לפי שווי שוק של 17 מיליון דולר.

בתחילת 2002 נרכשה השליטה בחברה, יחד עם רכישת השליטה בקבוצת "איטונג" תעשיות בידי קבוצת שרם פודים קלנר.
החברה מנוהלת מזה עשרה חודשים ע"י יוסי פייט.

תאריך:  15/03/2004   |   עודכן:  15/03/2004
אירינה שלמור, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לראשונה מאז הקמתה יוצאת חברת "הצורפים" בקמפיין טלוויזיה לפני חג הפסח
מסע פרסום חדש ל "רהיטי צרעה" - "המבצע הכי בריא לפסח"
שמ-מים: "כל אדם הוא עולם, כל מחשבה עולם בתוך עולם, בתוך עולם....עולם ממעוף ציפור או טלסקופ....והעולם דרך עדשת המאקרו שלי, עולם של נופים מזעריים שלמים המתפרסים על פני תמונה, על פני מרחב מחשבותיי, דמיונותיי...."
ג'ון ברייס הדרכה - חטיבת ההדרכה של מטריקס מציעה מסלול לימודים חדש לבגרות והסמכות בינלאומיות: טכנאי מחשבים ורשתות תקשורת.
חב' "תדיראן אמפא" בקמפיין לקראת פסח למקררי אמקור - "כל דור והאמקור שלו". עלות הקמפיין: כ 2 מילון שקל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il