קמפיין פרסום חדש לרשת "המשביר החדש לצרכן" לקראת חג הפסח בתקציב של כ - 4 מליון שקל.
רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום אביבי חדש לקראת חג הפסח - תקציב הקמפיין 4 מליון שקל.
הקמפיין יפורסם בערוצי הטלוויזיה, תחנות הרדיו האזוריות, עיתונות ארצית ובמגזרים הערבים והרוסים. השיר המלווה את הקמפיין הוא "קסם על ים כנרת" המציג את מבצעי האביב והפריטים השונים המוצאים ברשת "המשביר החדש לצרכן".
משרד הפרסום - פוגל לוין:
ערן ברקן - מנהל קריאייטיב, יריב רטנר - ס. מנהל קריאייטיב, יעל דודו נסצקי - קופירייטירית, גולן נוחיאן - ארט דיירקטור, לילך גור אריה - מפיקת המשרד, עדי גולדברג - סופוויזרית, טל טנדט - תקציבאי.