רשת האופנה קרוקר בקמפיין חדש לקולקציית קיץ 2004, בהשקעה של כ-700,000$
הזמר עברי לידר הלחין את פס הקול לסרטון עם שיר הנושא "crazy" שנכתב ומבוצע על-ידו.
הקמפיין באמצעות עפר&הרץ סיסמת הקמפיין: "לקחת לו את הקרוקר - לקחת לו את האישיות".
רשת האופנה קרוקר, עולה בקמפיין פרסום חדש לקולקציית קיץ 2004, באמצעות פרסום עפר& הרץ, תחת הסיסמה "לקחת לו את הקרוקר - לקחת לו את האישיות". הקמפיין, בהשקעה של כ-700,000$, עולה בערוץ 2 וערוץ 10 וילווה בפעילות שיווקית בסניפי הרשת.
הזמר עברי לידר (בקמפיין פרסומת ראשון) הלחין לראשונה באנגלית את שיר הנושא לסרטון הפרסומת ומבצע את השיר "crazy" שנכתב על-ידו. השיר נכתב באנגלית על מנת להתאים לאווירה הבינלאומית של המותג קרוקר. בנוסף, בכוונת החברה לרתום את לידר לפעילות השיווקית.
סרטון הטלוויזיה, בכיכובם של אנה זוקין ויהונתן כהן, המובילים גם את קטלוג קיץ 2004 של קרוקר, בנוי על קונספט של חילופי תפקידים ומסיטואציות מצ'ואיסטיות גבריות, שאת תפקידן ממלאת הדוגמנית אנה זוקין. בסרטון, נראית בחורה המתנהגת בצורה המפתיעה את הצופה ואפילו את עצמה, בסיטואציות שונות בשירותים ציבוריים,
במגרש כדורגל שכונתי ובדירת הלופט בה היא גרה.
בסיטואציות אלה מתנהגת זוקין כדמות "גברית" המפתיעה את כולם באופן בו היא נכנסת לשירותים הציבוריים, מכדררת על מגרש הכדורגל השכונתי ומהממת את הבנים. אפילו כשהיא חוזרת לדירת הלופט בו היא גרה, אנו מוציאם את חברה ללא הג'ינס צופה בטלנובלה, אבל היא תופסת את השלט ומעבירה לטלנובלה…
רשת האופנה קרוקר, בבעלות אתי ודוד לוי, משווקת את מוצריה ב-18 סניפים ברחבי הארץ וב-4 סניפים בחו"ל. הרשת פועלת על פי קונספט המבוסס על מקוריות, איכות, יופי, אופנה, חדשנות ורעננות.
קרוקר עוסקת מזה כ-20 שנה בעיצוב ושיווק אופנה לצעירים וצעירות, ומוצריה מיוצרים אצל מיטב היצרנים בחו"ל. המוצרים באיכות וברמה מן הגבוהים בעולם וללא פשרות. הבדים מגיעים ממיטב היצרנים. הכביסות בבדי הג'ינס מבוצעים במכבסה באיטליה שנחשבת לטובה מסוגה בעולם.
בכוונת הרשת להשקיע במהלך 2004 כ-1.8 מיליון דולר בפרסום במדיה ובנוסף לכך לפתוח חנויות חדשות בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. בזירה הבינלאומית פועלת כיום קרוקר בצרפת, מלטה, רומניה והונג-קונג.
התסריט נכתב על-ידי משרד הפרסום עפר& הרץ ומבוים על ידי גיל לבנברג.
קופירייטר: אילן לזרוביץ
ארטדיירקטור: איריס גולדברג
מנהל קריאייטיב: רוני הרץ
סופרוייזר: יעל הר צבי
תקציבאית: קרן כהן
התסריט הופק על ידי שירוקו הפקות.
מפיקה: שרון שמור
סטיילינג: ראובן כהן
עיצוב לוקיישן: אבי אביבי