רשת "המשביר החדש לצרכן" רשמה שיא כל הזמנים במכירת בשמים יוקרתיים במסגרת "מלחמת הבשמים" נגד "הדיוטי פרי"
במהלך השבוע הראשון למבצע הבשמים (1+1 מתנה) לחברי המועדון מכרה הרשת כ-48 אלף בשמים שונים.
רשת "המשביר החדש לצרכן" רשמה שיא כל הזמנים במכירת בשמים יוקרתיים במסגרת מלחמת הבשמים נגד "הדיוטי פריי". במהלך השבוע הראשון למבצע הבשמים (1+1 מתנה לעומת המבצע ב"דיוטי פרי" 3+1) לחברי מועדון Club 365 מכרה הרשת כ - 48 אלף בקבוקי בשמים שונים בסניפי הרשת (25 סניפים).
ברשת "המשביר החדש לצרכן" קיימים כ - 4,700 סוגי שונים של בשמים יוקרתיים בגדלים שונים במחלקות הטיפוח והקוסמטיקה של הרשת. הנהלת "המשביר החדש לצרכן" החליטה להפנות מבצע זה לחברי מועדון חדשים וותיקים וזאת על מנת להראות להם את עוצמתו של המשביר ואת יכולתה של הרשת לתגמל את לקוחותיה הנאמנים כחלק מעשרות מבצעים נוספים שיתקיימו בסניפי הרשת בחג הפסח ובניהם: 25% על אביזרי אופנה, 10% על מחלקת כלי בית, 7% על קולקציות אביב - קיץ ועוד.
לרגל המבצע עלתה הרשת בקמפיין פרסומי חדש בעלות של כ - 5 מליון שקל שמשודר בערוצי הטלוויזיה, עיתונות מקומית ובתחנות הרדיו האזוריות. במסגרת המבצע עוצבו הסניפים עם דגש על מחלקות הטיפוח ובמספר סניפים משתתפות נציגות במראה ייצוגי של דיילות המשרות אווירת "דיוטי פרי" במקום.