רשת האופנה ml מתאים לי יוצאת במסע פרסום בתקציב הנאמד ב-1.2 מיליון $ להשקת קולקציית קיץ 2004
"אנו חברה שמוכרת בהצלחה מחוץ לגבולות ישראל, אך בראש ובראשונה אנו חברת אופנה ישראלית כחול לבן!"
רשת אופנת ml מתאים לי יוצאת במסע פרסום רחב היקף, להשקת קולקציית קיץ 2004 בתקציב הנאמד ב-1.2 מיליון $.
מסע הפרסום באמצעות משרד הפרסום "יהושוע TBWA", יכלול סרטון פרסומת בין 35 שניות שעלה בסוף השבוע במקביל בערוץ ה-2 ובערוץ 10 וכן בערוץ המוזיקה 24.
כמו כן הקמפיין יכלול: שלטי חוצות בפריסה ארצית, ומודעות בעיתונות ארצית ובעיתוני נשים.
לדברי אבי מלכה, מנכ"ל רשת ml (מתאים לי): "הקמפיין מדגיש ומחזק את האסטרטגיה של המותג שעוצב מחדש לפני כשנה וחצי והפך מ"מתאים לי" ל-ml על-מנת לייצר פנייה לקהל יעד נוסף של נשים במידות 42 ומעלה המחפשות אחר אופנה נשית וסקסית, ומדגיש את הערכים המובילים של המותג: צעיר, רענן, קצבי, אפנתי ומוביל".
לדבריו:" שנוי התדמית מרשת למידות גדולות לרשת אופנת נשים מצריכה קו פרסום חצוף ורענן ובכל הקמפיינים האחרונים השכלנו ליצור פרסומות שיבליטו את הערך המוסף החדש של אופנת ml- חיזוק התדמית של האישה קודם כל בעיניי עצמה וגם בעיניי הסביבה המתבוננת בה".
עוד הוסיף מלכה כי: "האשה של ml הינה אישה חזקה, בטוחה, נחשקת, עצמאית, סקסית, סוחפת ובשלה ולכן המדיניות המובילה את קו הפרסום מותאמת לתכונות אלה ומציגה בסרטונים נשים שאי אפשר לעמוד בפניהן".
לדבריו: "בעקבות סקרים ומחקרים שערכה מתאים לי עולה כי קו הפרסום המלווה את המותג מצליח לייצר את הפנייה הממוקדת לצרכניות האופנה הנשית ובעונה הקרובה תמשיך מתאים לי להשקיע במהלכים שיווקים ופרסומיים על-מנת להמשיך ולהטמיע תהליך זה".
על הקמפיין:
סרטון הפרסומת מציג את האישה של ml עומדת מחוץ לכנסייה לצד כומר עם מבט ערמומי בעיניו, המחזיק שלט עליו כתוב confession day.
היא נעמדת בחזית הכנסייה כשבחור שחולף על פנייה בוחן אותה ומחייך.
היא מחייכת אליו חזרה, הבחור מתחיל לחשוב מחשבות זימה, עושה אחורה פנה ונכנס לכנסייה לשם ווידוי.
אחרי שנייה מגיע בחור נוסף: היא מחייכת אליו, הוא מחייך אליה ובראשו מתגלגלת פנטזיה, הכומר מסמן לו להיכנס לכנסייה, הבחור עושה "אחורה פנה" לווידוי.
בחור נוסף שעובר - ממש מפשיט אותה בעיניו. היא מחייכת אליו, הוא מחיך בחזרה אבל הוא פשוט ממשיך ללכת. הכומר והבחורה נותרים המומים. הבחור מסתובב אליה, ובחצי חיוך מראה לה את שרשרת 'מגן הדוד' שהוא עונד....
לדברי מלכה: "ההחלטה להעלות את הקמפיין לקראת יום העצמאות מתקשרת למגן דוד שעונד הבחור בפרסומת ונותן לסרטון פאנץ' ומשמעות נוספת ומתקשר לרצון שלנו לייצר אמירה שתכליתה: אנו חברה שמוכרת בהצלחה מחוץ לגבולות ישראל, אך בראש ובראשונה אנו חברת אופנה ישראלית כחול לבן!"
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: ספי שקד
מנהל קריאייטיב: רובי ניסן
ס. מנהל קריאייטיב: סימה אלון
תסריט:גיא מרגלית + נויה נוריאל
סופרוויזרית: עינת סחקו
תקציבאית: פנינה שגב
הפקה: גוסטבו הפקות
במאי: אביב מערבי
צלם: דני שניאור
עורך: רון עומר