שרית בק ברקאי מונתה למנהלת תחום שיווק המזון בחברת דנשר
שרית בק ברקאי (28) מונתה למנהלת תחום שיווק המזון בחברת דנשר בע"מ ובמסגרת תפקידה, תהיה אחראית על כל מותגי המזון אותם משווקת דנשר, ביניהם המותגים המובילים מרמולייט ופופסטאר.
לבק ברקאי MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק משלוחת אוניברסיטת מנצ'סטר ו-B.A בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל.
במסגרת תפקידיה הקודמים מילאה כיהנה בק ברקאי כמנהלת קבוצת
לקוחות בחברת פרומרקט והיתה אחראית להובלת קמפיינים שיווקיים של תנובה, בנק הפועלים, מאמא עוף ועוד. קודם לכן מילאה במשך כ-4 שנים תפקידי סופרווייזר ותקציבאות והיתה אחראית על הצד האסטרטגי בפרויקטים בקרב כלל לקוחות פרומרקט.
מרמולייט הינה קטגוריה חדשה בישראל של מוצרי מזון ללא תוספת סוכר
הכוללת כ-50 מוצרים חדשים וטעימים, ללא תוספת סוכר. ההשקעה
במרמולייט כוללת פיתוח, החדרה ותמיכה שיווקית-פרסומית בסך כ- 1.2 מיליון דולר.
פופסטאר הינו מותג מוביל של דנשר בקטגוריית הפופקורן למיקרוגל המוצע במגוון טעמים. ההשקעה בפיתוח והחדרת המותג נאמדת בכ-350 אלף שקל.
דנשר הינה חברת ייבוא, שיווק והפצת מותגים מהמובילות בישראל, עם מוניטין של כ-40 שנה. דנשר פועלת במספר תחומים. טואלטיקה, ניקיון ומזון. בין המותגים שדנשר משווקת ומפיצה נכללים: אנרג'ייזר, פרשוואנס, גלילונית, פמילי, רמולייט, פופסטאר, פוג'י, ג'ונסון, פלג', גלייד, טוילט דאק, אדג', אורל בי, פרימור, וילדה, קליאו ועוד. חברת דנשר נמצאת בבעלות משפחת ברק.