Oracle ישראל יוצאת לראשונה בקמפיין אינטראקטיבי להקמת פורטל ידע ארגוני הבטחת הקמפיין: יישום פורטל מלא ב-30 יום ובמחיר של עד 15,000 דולר!
Oracle ישראל, חברת הבת של הספקית הגדולה בעולם לתוכנות ניהול מידע ארגוניות, יוצאת בימים אלה בקמפיין אינטראקטיבי להקמת פורטל ידע ארגוני מלא, תוך 30 יום ובמחיר של עד 15,000 דולר בלבד.
כדי לתמוך במחויבותה של החברה לתחום האינטרנט, הוחלט בחברה למקד את הקמפיין לאינטרנט בלבד, והוא יעלה באתרי האינטרנט העסקיים המובילים גלובס, The Marker ו-Bizportal. היקף הקמפיין 80,000 שקל בלבד והוא מלווה בפעילות קידום מכירות ובדיוור ישיר אינטראקטיבים.
פורטל ארגוני הוא אתר אינטרנט המאפשר העברת מידע בתוך הארגון (אינטרה-נט) ומחוצה לו (אינטרנט). הפורטל מאפשר הצגת חלונות מידע מיישומים פנימיים בארגון ומחוצה לו, כגון מערכת כספים, לוגיסטיקה ומשאבי אנוש, בשילוב שירותי דואר אלקטרוני, ניהול מסמכים וניהול תהליכים. המידע מוצג בחלון מתומצת אחד בתצוגה גרפית עשירה ומאפשר למנהל יכולת ניתוח וקבלת החלטות מהירה.
אילן שפיגלמן, מנהל אגף השיווק של Oracle ישראל אומר כי Oracleהפורטל הארגוני שמקימה Oracle מאפשר למנהלים ולשאר בעלי התפקידים לראות ולנהל את החברה במסך אחד, וכך לקבל החלטות עסקיות מהירות יותר, אשר עשויות לתרום רבות לרווחיות החברות.
משרד הפרסום: בורודה שדה קפלן; אינטראקטיב-מדיה: G-Spot; אינטראקטיב-עיצוב: mnm; מנהל תקשורת שיווקית: תומר מירום - Oracle ישראל.