"את תמיד בתנועה. אולדייז נשאר במקום"
המותג "אולדייז" לוקח חסות ביום הסטודנט תחת הקונספט המוביל
"את תמיד בתנועה. אולדייז נשאר במקום" ובונים מתחם טרמפולינה ענק ממותג.
עלות ההשקעה נאמדת בכ-200 אלף שקל.
"אולדייז", המותג המוביל בקטגוריית מגני התחתון נערך לקראת יום הסטודנט המתקיים היום (יום ה'). במסגרת ההערכות הוקם מתחם טרמפולינה ענק, ממותג "אולדייז" באוניברסיטת תל-אביב, בהשקעה של 200 אלף שקל
במתחם הטרמפולינה סטודנטיות יוזמנו לקפץ ולהשתולל על מנת להמחיש את איכות המוצר ויתרונותיו בכל מצב ופעילות גופנית תחת הקונספט המוביל של אולדייז "את תמיד בתנועה. אולדייז נשאר במקום".
נועה שומוביץ', מנהלת תחום היגיינה נשית בפרוקטר & גמבל: "נערכנו לקראת יום הסטודנט עם קונספט ייחודי, הממחיש את יתרונות המוצר בקריצה ספורטיבית/הומוריסטית".
עוד מוסרת שומוביץ' כי: "אנו מציעים כאן אטרקציה לצד פנייה לסטודנטיות המהוות חלק נכבד מקהל היעד שלנו - שהנוחות והאיכות בראש מעיניהן".
בסקרים שערכה חברת "פרוקטר&גמבל" עלה כי התכונה "נשאר במקום" היא השנייה בחשיבותה לצרכניות לאחר הגנה על תחתונים.
בנוסף, תתקיים במקום פעילות קד"מ, באצמעות פרומרקט, לקידום אולוויז אולטרה החדשה עם מרכז הספיגה הכחול המהפכני, ודיילות יחלקו דוגמיות וקופונים.
קו המוצרים של אולדייז כולל: אולדייז מנטרל ריחות, אולדייז לייט, אולדייז באריזה אישית.