בנק הפועלים מכנס את תיקשור עולם המשכנתאות תחת התפיסה השיווקית והתקשורתית הכוללת:
יוצא בקמפיין, שיימשך לאורך כל השנה, תחת הכותרת:
"פועלים משכנתאות - הבית שלכם, המומחיות שלנו".
בנק הפועלים מכנס את תיקשור עולם המשכנתאות תחת התפיסה השיווקית והתקשורתית הכוללת, אותה הוא מוביל בשנה האחרונה.
הבנק יוצא בקמפיין שיווקי, שיימשך לאורך השנה כולה, תחת הכותרת: "פועלים משכנתאות - הבית שלכם, המומחיות שלנו". הקמפיין יכלול סרטוני טלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית, קמפיין פרסומי באינטרנט ושילוט בסניפים.
הקמפיין מציג את סדרת המוצרים והשירותים החדשניים של משכן-אגף המשכנתאות בבנק, בגישה ובשפה התקשורתית הייחודית לקבוצת בנק הפועלים, המקבילה בין החיים לפעילות הבנקאית של לקוחות הבנק. המסר המוביל הינו המומחיות של הבנק בתחום המשכנתאות, המשתלבת באורח החיים ובדרך פעילותם הבנקאית של הלקוחות ונותנת מענה לצרכים המיוחדים שלהם.
במסגרת הקמפיין יעלו שלושה סרטוני טלוויזיה בהם מוצגים מצבים מוכרים לכולנו, המייצגים סיטואציות נפוצות ואינטימיות של זוגיות בחיי משפחה ישראלית:
"הדרך לחתונה" - ההתלבטות הידועה כמה כסף צריך לרשום על הצ'ק כמתנה באירוע, הויכוח המוכר "איך נקרא לו" - כאשר נולד תינוק חדש, ו"תורו של מי לגשת" - זוג המתעורר באמצע כל לילה לקול בכיו של התינוק.
בכל סיטואציה באה לעזרת בני הזוג דמות של יועץ או יועצת של בנק הפועלים, המייצגת את המומחה שיודע לתת עצה טובה. הוא זה שגם סייע לזוג בבחירת המשכנתא - הן בשל מומחיותו והן בהיותו מבין את הצרכים של לקוחותיו.
יאיר לפיד, שמוביל את התפיסה התקשורתית הכוללת של בנק הפועלים, מספק את התמיכה למומחיותה של הדמות ומעודד את בני הזוג להקשיב לדבריה.
בנק הפועלים השיק בשבוע שעבר את המוצר הייחודי "משכנתא משלמת", הראשון בסדרת המוצרים החדשנית של משכן-אגף המשכנתאות בבנק, המאפשר ללקוח לקבל החזרים על חשבון ריבית המשכנתא בהתאם ליתרות ההשקעות שלו.
לדברי יוסי רוזנברג, מנהל אגף משכן בבנק הפועלים, "משכנתא משלמת" מעניקה ערך מוסף משמעותי ללקוחות שמנהלים את פעילותם הפיננסית בבנק הפועלים. "הראייה הכוללת של צרכי הלקוחות מאפשרת לנו להתאים לכל אחד את המוצרים והשירותים שמתאימים לו. "משכנתא משלמת" היא מוצר ראשון בסדרת מוצרים ייחודיים שיציע בנק הפועלים. בנק הפועלים מסוגל להיות גם תחרותי בריביות המשכנתא וגם להציע ללקוחות יתרונות שהוא לא ימצא בבנק אחר. "משכנתא משלמת" נבנתה בעקבות מחקרים שערך בנק הפועלים, מהם עלה כי גם לקוחות שמקבלים משכנתא, מגדילים לאורך השנים את היקפי החיסכון שלהם".
קרדיטים: משרד הפרסום: גיתם/BBDO
קריאטיב
סמנכ"ל קריאטיב - אסי שביט
מנהל קריאטיב - זאב רביד
ארט - יגאל חזן
קופי - לורה רוזנפלד
הפקה
מנהלת מח' הפקת TV - שירלי זלצמן
מפיקת TV - מיה מאירי
פלנינג
סמנכ"ל פלנינג - גיא אורנים
תקציבאות
סמנכ"ל לקוחות ערן גרינברג
תקציבאית בכירה דיתה רן
עוזר תקציבאי מתן קמפ
במאי שחר סגל
חב' הפקה POV
צלם אבי קורן